Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Очень уникальный, интересный и новый ресурс! Хочется поддержать Вас денежкой. Как это можно организовать?

Довольно оригинальный, актуальный и абсолютно не похожий на другие интернет сайт! Хочется отблагодарить вас финансово. Как это можно сделать?

Сайт - супер так много чего здесь любопытного и необходимого. Желаю вам держаться так же высоко и в будующем и всего самого... в Вашей работе!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

передбачених на утворення центрів надання адміністративних послуг, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства УкраїниМІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 21.06.2013  № 256
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 липня 2013 р. за № 1118/23650

    Про затвердження Порядку використання у 2013 році коштів державного бюджету, передбачених на утворення центрів надання адміністративних послуг

    Відповідно до статті 20 Бюджетного кодексу України( 2456-17 ), статті 5 Указу Президента України від 12 червня 2013 року № 327 ( 327/2013 ) «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ», абзацу третього підпункту 1 пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 76-р( 76-2013-р ) «Деякі питання використання у 2013 році державних капітальних видатків» НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Порядок використання у 2013 році коштів державного бюджету, передбачених на утворення центрів надання адміністративних послуг ( z1118-13 ), що додається.

    2. Департаменту регіонального розвитку та проектного управління (Бондарчук Н. Л.) разом з Департаментом нормативно-правового регулювання (Ішутко С. Ю.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

    3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ісаєнка Д. В.

    Т. в.о. Міністра

    Г. М. Семчук

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21.06.2013  № 256

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 липня 2013 р. за № 1118/23650

    ПОРЯДОК використання у 2013 році коштів державного бюджету( 5515-17 ), передбачених на утворення центрів надання адміністративних послуг

    1. Цей Порядок визначає механізм використання у 2013 році коштів державного бюджету, передбачених на утворення центрів надання адміністративних послуг (далі — Центри) відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 76-р( 76-2013-р ) «Деякі питання використання у 2013 році державних капітальних видатків» (далі — бюджетні кошти).

    2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінрегіон України.

    3. Мінрегіон України спрямовує бюджетні кошти на безповоротній основі Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям як розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня.

    4. Бюджетні кошти спрямовуються на:

  3. капітальний ремонт приміщень Центрів;
  4. придбання предметів довгострокового користування, комп’ютерів (у тому числі придбання програмного забезпечення, яке передбачене разом з придбанням комп’ютерної техніки), серверів, периферійних пристроїв, мережевого обладнання, автономної АТС; інформаційних терміналів, приладів відображення інформації, системи відеоспостереження, системи керування чергою і організації роботи Центрів;

    завершення реалізації комплексного пілотного проекту з реформування сфери надання адміністративних послуг у місті Луганську.

    Розподіл коштів здійснюється пропорційно кількості Центрів в адміністративно-територіальних одиницях та відповідно до статті 5 Указу Президента України від 12 червня 2013 року № 327( 327/2013 ) «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ» згідно з додатком до цього Порядку.

    5. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації здійснюють відбір проектів та заходів з утворення Центрів і подають їх Мінрегіону України на затвердження.

    6. Обов'язковими умовами виділення бюджетних коштів є участь місцевих бюджетів у реалізації проектів та заходів щодо створення Центрів.

    7. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється в установленому законодавством порядку.

    8. Видатки, пов'язані з фінансуванням капітального будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва( 1764-2001-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764, та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2006 року № 1404( 1404-2006-п ) «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».

    9. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні та необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов'язань в органах Державної казначейської служби України та операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.

    10. Складання та подання бюджетної і фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим використанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

    11. Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня щомісяця не пізніше ніж до 02 числа місяця, що настає за звітним періодом, подають, Мінрегіону України інформацію про їх використання.

    12. Державна казначейська служба України інформує щомісяця не пізніше ніж до 02 числа місяця, що настає за звітним періодом, Мінрегіон України і Мінфін України про обсяги перерахованих бюджетних коштів та касові видатки в розрізі об’єктів та заходів.

    13. Мінрегіон України подає щомісяця не пізніше ніж до 05 числа місяця, що настає за звітним періодом, Мінфіну України звіт про використання бюджетних коштів у розрізі проектів та заходів.

    14. Контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.

    Директор Департаменту регіонального розвитку та проектного управління

    Н. Л. Бондарчук

    Додаток до Порядку використання у 2013 році коштів державного бюджету, передбачених на утворення центрів надання адміністративних послуг (пункт 4)

    РОЗПОДІЛ коштів державного бюджету( 5515-17 ), передбачених у 2013 році на утворення центрів надання адміністративних послуг

    № з/п

    Адміністративно-територіальні одиниці

    Кількість центрів надання адміністративних послуг, що необхідно утворити, одиниць

    % до загальної кількості

    Сума видатків державного бюджету передбачених на утворення центрів надання адміністративних послуг, тис. грн

    1

    2

    3

    4

    5

    1

    Автономна Республіка Крим

  5. 25
  6. 3,7
  7. 1707,3
  8. 2

    Вінницька область

  9. 33
  10. 4,9
  11. 2253,63
  12. 3

    Волинська область

  13. 20
  14. 2,9
  15. 1365,83
  16. 4

    Дніпропетровська область

  17. 35
  18. 5,2
  19. 2390,21
  20. 5

    Донецька область

  21. 45
  22. 6,6
  23. 3073,13
  24. 6

    Житомирська область

  25. 28
  26. 4,1
  27. 1912,17
  28. 7

    Закарпатська область

  29. 18
  30. 2,7
  31. 1229,25
  32. 8

    Запорізька область

  33. 25
  34. 3,7
  35. 1707,3
  36. 9

    Івано-Франківська область

  37. 19
  38. 2,8
  39. 1297,55
  40. 10
  41. Київська область

  42. 37
  43. 5,4
  44. 2526,8
  45. 11
  46. Кіровоградська область

  47. 25
  48. 3,7
  49. 1707,3
  50. 12
  51. Луганська область, у тому числі

  52. 31
  53. 4,6
  54. 5746,91
  55. на завершення реалізації комплексного пілотного проекту з реформування сфери надання адміністративних послуг у м. Луганську

    1

  56. 3698,17
  57. 13
  58. Львівська область

  59. 29
  60. 4,3
  61. 1980,46
  62. 14
  63. Миколаївська область

  64. 24
  65. 3,5
  66. 1639
  67. 15
  68. Одеська область

  69. 33
  70. 4,9
  71. 2253,64
  72. 16
  73. Полтавська область

  74. 30
  75. 4,4
  76. 2048,75
  77. 17
  78. Рівненська область

  79. 20
  80. 2,9
  81. 1365,84
  82. 18
  83. Сумська область

  84. 25
  85. 3,7
  86. 1707,3
  87. 19
  88. Тернопільська область

  89. 18
  90. 2,7
  91. 1229,25
  92. 20
  93. Харківська область

  94. 34
  95. 5,0
  96. 2321,92
  97. 21
  98. Херсонська область

  99. 21
  100. 3,1
  101. 1434,12
  102. 22
  103. Хмельницька область

  104. 26
  105. 3,8
  106. 1775,58
  107. 23
  108. Черкаська область

  109. 26
  110. 3,8
  111. 1775,58
  112. 24
  113. Чернівецька область

  114. 13
  115. 1,9
  116. 887,8
  117. 25
  118. Чернігівська область

  119. 25
  120. 3,7
  121. 1707,3
  122. 26
  123. м. Київ

  124. 10
  125. 1,5
  126. 682,92
  127. 27
  128. м. Севастополь

    4

  129. 0,6
  130. 273,16
  131. ВСЬОГО

  132. 679
  133. 100
  134. 50000
  135. Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про офіційні (облікові) курси банківських металів, Національний банк України

    Національний банк України 16.01.2013 встановлює офіційні (облікові) курси банківських металів Код цифровий Код літерний Кількість унцій Назва Облікові курси

    На Сумщині зіткнулися два легковика: п’ятеро загиблих

    5 грудня, в Сумській області сталася дорожньо-транспортна пригода, що вартувала життя пятьом людям.

    Про затвердження Методики розрахунку тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом, Міністерство інфраструктури України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 червня 2013 р. за № 1082/23614 Про затвердження Методики розрахунку тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом

    Розміщено рішення ради суддів загальних судів від 04 квітня 2013 року

    1.    Рішення ради суддів загальних судів від 04 квітня 2013 року № 21 «Про затвердження Положення про порядок розгляду звернень громадян і юридичних осіб радою суддів загальних ...





    Юридическая практика:
    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...


    Консультации по наследству:
    Розділ спадкової нерухомості після смерті

    Добрий день, шановні юристи по спадкових спорах! У мене виникла ситуація, з якою просто своїми знаннями, незважаючи на те, ...

    Допомога адвоката і консультація за спадковою справою

    Привіт. Мені потрібна допомога адвоката у спадкових справах. Справа в тому, що більше п'яти років тому моя мама померла, залишивши ...

    Нюанси вступу в спадщину на будинок і автомобіль, вклад у банку

    Доброго Вам дня. Звертаюся до Вас з великим проханням допомогти порадою юриста. Знаю, Ви добре розбираєтеся в юридичних питаннях ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca