Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
С огромной благодарностью отзываемся о тех, от кого зависит работа сайта.

Благодарим всех, от кого зависит наполнение этого интернет проекта.

Этот сайт отличный! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот интернет сайт ожидает хорошее будущее. Желаю удачи. Хотелося б видеться с Вашими работами почаще! Действуйте!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 14.12.2012 № 1423
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 січня 2013 р. за № 44/22576

    Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

    Відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про освіту»( 1060-12 ), частини першої статті 37 Закону України «Про загальну середню освіту»( 651-14 ), підпункту 3 пункту 1 додатка 2 «Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року»( 561-2011-п ) до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів( z1121-04 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720, та з метою дотримання загальних та спеціальних вимог до матеріально-технічного та науково-методичного оснащення кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів ( z0044-13 ), що додається.

    2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О. В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.

    3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Жебровського Б. М.

    4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    Тимчасово виконуючий обов’язки Міністра

    Є.М. Суліма

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 14.12.2012 № 1423

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 січня 2013 р. за № 44/22576

    ПОЛОЖЕННЯ про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

    І. Загальні положення

    1.1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту»( 651-14 ), Державного стандарту базової і повної середньої освіти( 24-2004-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24 (далі — Державний стандарт базової і повної середньої освіти), підпункту 3 пункту 1 додатка 2 «Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року»( 561-2011-п ) до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів( z1121-04 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720.

    1.2. Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до розташування, матеріально-технічного обладнання та науково-методичного оснащення кабінетів з природничо-математичних предметів (далі — кабінети з ПМП) і є обов'язковим для використання в загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від типу та форми власності.

    1.3. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

    засоби навчання та обладнання — навчально-наочні посібники, технічні засоби навчання, обладнання навчального, загального та спеціального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів;

    кабінет з ПМП — приміщення загальноосвітнього навчального закладу, оснащене сучасними засобами навчання та шкільним обладнанням, у якому проводиться навчально-виховна робота з учнями відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти( 24-2004-п ), навчальних планів та програм, а також науково-методична робота з природничо-математичних предметів: кабінет (лабораторія) біології, кабінет географії, кабінет математики, кабінет (лабораторія) фізики, кабінет (лабораторія) хімії.

    ІІ. Мета, завдання та основні принципи організації роботи кабінетів з ПМП

    2.1. Кабінети з ПМП створюються у загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до Державного стандарту базової і повної освіти ( 24-2004-п ). Площа приміщень на одного учня у кабінетах з ПМП без використання персональних комп’ютерів повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01 ( v0063588-01 ), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14 серпня 2001 року № 63 (далі — ДСанПіН 5.5.2.008-01), із розрахунку:

    Таблиця 1

    Кабінет

    Площа на 1 учня, м-2

    Примітка

    1

    2

    3

    Географії

  3. 2,4 м-2
  4. 1 кабінет на 15 класів
  5. Математики

  6. 2,4 м-2
  7. 1 кабінет на 8 класів
  8. Біології

  9. 2,8 м-2
  10. 1 кабінет на 15 класів
  11. Фізики

  12. 2,8 м-2
  13. 1 кабінет на 8 класів
  14. Хімії

  15. 2,8 м-2
  16. 1 кабінет на 15 класів
  17. Лаборантська (для кожного з природничо-математичних кабінетів)

  18. 0,75 м-2
  19. не менше 16 м-2
  20. 2.2. Основною метою створення кабінетів з ПМП є забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу з природничо-математичних предметів та реалізації завдань відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти( 24-2004-п ).

    2.3. Завданням функціонування кабінетів з ПМП є створення передумов для:

  21. організації навчально-виховної роботи з біології, географії, математики, фізики, хімії;
  22. реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання;
  23. забезпечення в основній та старшій школі поглибленого і профільного навчання;
  24. організації роботи предметних гуртків та факультативів;
  25. проведення засідань предметних методичних об'єднань;
  26. індивідуальної підготовки вчителів до занять та підвищення їх кваліфікації.

    2.4. Оснащення, обладнання, реконструкція кабінетів з ПМП здійснюються відповідно до вимог:

    ДСанПіН 5.5.2.008-01 ( v0063588-01 );

    Державних будівельних норм України ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів»( vb117243-96 ), затверджених наказом Державного комітету України у справах містобудування і архітектури від 27 червня 1996 року № 117 та введених у дію наказом від 6 серпня 1997 року № 136( v0136243-97 ) з 1 січня 1998 року (далі — ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів»);

    Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України( z0800-98 ), затверджених наказом Міністерства освіти України, Головного управління Державної пожежної охорони МВС України від 30 вересня 1998 року № 348/70, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17 грудня 1998 року за № 800/3240 (далі — Правила пожежної безпеки);

    Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів( z0093-98 ), затверджених наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 9 січня 1998 року № 4, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 року за № 93/2533 (далі — Правила безпечної експлуатації електроустановок);

    Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах( z0969-01 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 1 серпня 2001 року № 563, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 листопада 2001 року за № 969/6160 (далі — Положення про організацію роботи з охорони праці);

    Правил безпеки під час проведення навчання з біології в загальноосвітніх навчальних закладах ( z1215-10 ), затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 15 листопада 2010 року № 1085, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 3 грудня 2010 року за № 1215/18510 (далі — Правила безпеки під час проведення навчання з біології);

    Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів( z1332-12 ), затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 16 липня 2012 року № 992, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 3 серпня 2012 року за № 1332/21644 (далі — Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії);

    Правил безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти ( z0620-04 ), затверджених наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 16 березня 2004 року № 81, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17 травня 2004 року за № 620/9219.

    2.5. Відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці ( z0969-01 ) створена районним (міським) органом освіти комісія визначає готовність загальноосвітнього навчального закладу до навчального року.

    2.6. На кожний кабінет з ПМП складається паспорт кабінету ( z0044-13 ) (додаток 1).

    ІІІ. Типи та розташування кабінетів з ПМП

    3.1. Створення кабінетів з ПМП визначається предметною специфікою, розміщенням приміщення та оснащенням засобами навчання та шкільним обладнанням.

    3.2. У загальноосвітніх навчальних закладах із малою наповнюваністю класів допускається використання навчальних кабінетів комбінованого типу (з двох предметів) за вимогами до упорядкування та удосконалення організаційно-педагогічних умов функціонування цих кабінетів.

    3.3. У загальноосвітніх навчальних закладах можуть створюватись такі типи навчальних кабінетів з природничо-математичних предметів:

    кабінети з окремих предметів (кабінет біології, кабінет географії, кабінет математики, кабінет фізики, кабінет хімії);

    комбіновані кабінети з набором навчально-методичної інформації та матеріально-технічного забезпечення для декількох предметів (хімія — біологія, математика — креслення, фізика — астрономія тощо).

    3.4. Кабінети з ПМП створюються з лаборантськими, що прилягають до цих кабінетів. Лаборантські повинні мати вихід до кабінету, а ті, що створюються при кабінетах фізики, хімії, біології, — додатково окремий вихід у коридор.

    3.5. Для дотримання безпеки учнів під час перерв розміщення кабінетів (якщо у загальноосвітньому навчальному закладі існує кабінетна система) на поверхах здійснюється шляхом поєднання на одному поверсі (в одному блоці або секції закладу) кабінетів для 5-9-х класів, на іншому (в іншому блоці або секції) — для 10-11-х класів.

    3.6. Розташування кабінетів може змінюватись відповідно до зміни спеціалізації загальноосвітнього навчального закладу, співвідношення класів та кількості учнів у них чи з інших причин.

    3.7. Перебувати учням у приміщеннях кабінетів фізики, хімії, біології дозволяється тільки у присутності вчителя або лаборанта.

    IV. Матеріально-технічне забезпечення кабінетів з ПМП

    4.1. Комплектація кабінетів з ПМП

    4.1.1. Комплектація кабінетів з ПМП обладнанням здійснюється відповідно до вимог цього Положення.

    4.1.2. До матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів з ПМП належать шкільні меблі, обладнання та устаткування, а також засоби, що забезпечують безпеку життєдіяльності.

    4.2. Шкільні меблі

    4.2.1. Шкільні меблі у кабінетах з ПМП повинні відповідати санітарно-гігієнічним правилам та нормам (ДСанПіН 5.5.2.008-01( v0063588-01 )), а їх розміщення здійснюється відповідно до вимог ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів»( vb117243-96 ).

    4.2.2. Шкільні меблі мають шість розмірів за ростовими групами та маркуванням їх у вигляді ліній відповідного кольору:

    Таблиця 2

    Зріст учнів

    Маркування (колір лінії)

    Група меблів

    1

    2

    3

  27. до 115 см
  28. Оранжевий

    1

  29. 115-130 см
  30. Фіолетовий

    2

  31. 130-145 см
  32. Жовтий

    3

  33. 145-160 см
  34. Червоний

    4

  35. 160-175 см
  36. Зелений

    5

  37. понад 175 см
  38. Блакитний

    6

    4.2.3. У кабінетах хімії, фізики та біології встановлюються спеціальні двомісні лабораторні столи трьох розмірів за 4-, 5-, 6-ростовими групами, прикріплені до підлоги, у кабінетах математики та географії — шкільні меблі: парти, одно- або двомісні учнівські столи та учнівські стільці.

    4.2.4. Парти (учнівські столи) повинні бути тільки стандартні, при цьому стіл і стілець мають бути однієї групи. Необхідно передбачити наявність меблів двох-трьох розмірів з перевагою одного з них або трансформативних столів зі зміною висоти згідно з антропометричними даними школярів. Для визначення учням необхідного розміру меблів у кабінеті повинна бути нанесена кольорова мірна вертикальна лінійка.

    4.2.5. Робочі місця вчителів фізики, хімії, біології монтуються на підвищенні, обладнуються демонстраційним столом (у кабінетах хімії та біології з препараторською частиною висотою 75 см). Тумби стола оснащують спеціальними пристроями (шухлядами) для зберігання інструментів, хімічного посуду, мікропрепаратів і приладів, що використовуються для проведення дослідів. До демонстраційної частини стола (висота 90 см) підводять електричний струм, воду і каналізацію. Робочі площі столів повинні бути покриті спеціальними матеріалами, стійкими до механічних та термічних пошкоджень, хімічних реактивів. У кабінеті хімії та біології робоче місце вчителя доцільно обладнати витяжною шафою з вільним доступом до неї.

    4.2.6. Кабінет хімії обладнується демонстраційним столом з витяжною шафою, додатковим місцевим освітленням, підведенням гарячої та холодної проточної води відповідно до вимог ДСанПін 5.5.2.008-01 ( v0063588-01 ).

    4.3. Обладнання та устаткування

    4.3.1. У кожному кабінеті розміщується класна (аудиторна) дошка одного з видів: на одну, три або п'ять робочих поверхонь у розгорнутому або складеному вигляді. Середній щит класної (аудиторної) дошки на три або п'ять робочих поверхонь може бути використаний для демонстрації екранно-звукових засобів навчання на навісному екрані.

    4.3.2. На окремих робочих поверхнях класної (аудиторної) дошки залежно від специфіки предмета може бути накреслено графічну сітку для побудови графіків.

    4.3.3. Одна з робочих поверхонь може мати магнітну основу з кріпленнями для демонстрації навчально-наочних посібників (таблиць, карт, моделей-аплікацій тощо).

    4.3.4. Робочі поверхні на звороті дошки можуть бути покриті білим кольором для нанесення написів за допомогою спеціальних фломастерів.

    4.3.5. Поряд з класною (аудиторною) дошкою в кабінеті математики розміщують демонстраційні креслярські інструменти.

    4.3.6. Лаборантські відповідно до специфіки кабінету обладнуються:

  39. витяжною шафою;
  40. секційними шафами для зберігання приладів та лабораторного посуду;
  41. металевими шафами або сейфами для зберігання хімічних реактивів;
  42. рукомийником;
  43. столом для підготовки дослідів, приладів і навчально-наочних посібників для занять;
  44. однотумбовим столом для роботи вчителя та лаборанта;
  45. столом з пристроями для зберігання матеріалів та інструментів для ремонту приладів;
  46. пристроями для миття і сушіння посуду та дистилятором, які монтуються на стіні.
  47. 4.3.7. Хімічний посуд зберігається у лабораторних приміщеннях, розташовується окремо відповідно до розміру, виду і матеріалу (пластмаса, скло, метал), з якого він виготовлений.

    4.3.8. Склянки для зберігання реактивів повинні мати етикетки з чіткими і яскравими написами їх назв. Усі шафи для зберігання хімічних реактивів повинні замикатися, ключі від них зберігаються у вчителя. На посуді з отруйними, вогне- та вибухонебезпечними речовинами мають бути етикетки з написами різного кольору:

    «Вогненебезпечно!» — червоного;

    «Отрута!» — жовтого;

    «Оберігати від води!» зеленого.

    4.3.9. Хімічні реактиви зберігаються та розміщуються системно залежно від їх властивостей (гігроскопічні реактиви, леткі, горючі і органічні речовини, кислоти тощо).

    4.3.10. Усі матеріальні цінності обліковуються в інвентарній книзі, за формою, наведеною в додатку 1 до Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів( z1121-04 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720, яка повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою.

    4.3.11. Місця зберігання засобів навчання нумеруються і позначаються назвами на етикетках, що заносяться до інвентарної книги, яка зберігається у кабінеті.

    4.3.12. Матеріальні об'єкти (предмети) і матеріали, що витрачаються в процесі роботи (хімреактиви, посуд тощо), заносяться до матеріальної книги за формою, наведеною в додатку 2 до Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів( z1121-04 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720.

    4.3.13. Облік та списання морально та фізично застарілого обладнання, навчально-наочних посібників проводяться відповідно до законодавства.

    4.4. Забезпечення безпеки життєдіяльності

    4.4.1. Кабінети з ПМП повинні бути забезпечені:

    аптечкою з набором медикаментів, перев’язувальних засобів і приладдя для надання першої долікарської допомоги, перелік яких наведено у додатку 2 до цього Положення;

  48. первинними засобами пожежогасіння відповідно до додатка 2 до Правил пожежної безпеки( z0800-98 ).
  49. 4.4.2. Кабінет фізики забезпечується системою електрообладнання із загальних стаціонарних та спеціалізованих взаємозв'язаних електричних пристроїв і джерел, які вмикаються до мережі змінного трифазного струму (з фазною напругою 127 В або 220 В) та однофазного (від 5 В до 250 В), постійного струму з напругою від 0 до 110 В. У лаборантській встановлюється центральний щиток, від якого подається однофазний і трифазний струм на розподільний щиток з випрямлячем і регулятором напруги (розміщеним поряд з класною дошкою). До учнівських столів у кабінеті фізики підводиться змінний електричний струм до 42 В (відповідно до пункту 6.7 глави 6 Правил безпечної експлуатації електроустановок( z0093-98 )).

    4.4.3. Проведення занять у кабінеті біології здійснюється відповідно до Правил безпеки під час проведення навчання з біології( z1215-10 ).

    4.4.4. Проведення занять у кабінетах хімії та фізики здійснюється відповідно до Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії ( z1332-12 ).

    4.4.5. Вимоги пожежної безпеки для всіх навчальних приміщень визначаються Правилами пожежної безпеки( z0800-98 ).

    4.4.6. Проведення лабораторних (дослідних) робіт дозволяється учням тільки у присутності викладача.

    V. Навчально-методичне забезпечення кабінетів з ПМП

    5.1. Навчально-методичне забезпечення кабінетів з ПМП складається з навчальних програм, підручників, навчальних, методичних та навчально-наочних посібників, обладнання навчального, загального та спеціального призначення з відповідного предмета.

    5.2. Розподіл та зберігання засобів навчання і навчального обладнання здійснюються згідно з вимогами навчальних програм за розділами, темами і класами відповідно до класифікаційних груп у секціях меблів спеціального призначення у кабінетах чи (та) лабораторних приміщеннях.

    5.3. У кабінетах біології, фізики та хімії повинні бути журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності (первинний, цільовий) та інструкції з безпеки під час роботи в кабінетах фізики, хімії, біології.

    5.4. Додатково кабінети можуть бути оснащені:

  50. підручниками та навчальними посібниками для кожного учня;
  51. фаховими журналами;
  52. інформаційними виданнями МОНмолодьспорту України;

  53. бібліотечкою науково-популярної, довідково-інформаційної і методичної літератури;
  54. інструктивно-методичними матеріалами педагогічного досвіду;

    інструкціями для виконання лабораторних і практичних робіт, дослідів, спостережень, фізичного практикуму тощо;

  55. краєзнавчими матеріалами.
  56. VI. Оформлення навчальних кабінетів

    6.1. На вхідних дверях кабінету повинен бути відповідний напис на табличці з назвою кабінету: «Кабінет фізики», «Кабінет хімії» тощо.

    6.2. Для оформлення кабінетів передбачено створення навчально-методичних експозицій.

    До експозицій відповідно до спеціалізації кабінету належать:

  57. державна символіка;
  58. правила роботи в кабінеті;
  59. портрети видатних учених галузі;
  60. таблиці сталих величин, основних формул;
  61. еволюція органічного світу та його класифікація;
  62. таблиці «Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва», «Електрохімічний ряд напруг металів», «Розчинність основ, кислот, амфотерних гідроксидів і солей»;

  63. системи вимірювання фізичних одиниць;
  64. політична карта світу, політико-адміністративна карта України, фізична карта України тощо.
  65. 6.3. Кабінети з ПМП загальноосвітнього навчального закладу повинні бути забезпечені настінними (настільними) приладами для вимірювання температури та вологості повітря.

    VII. Керівництво кабінетом з ПМП

    7.1. Роботою кабінету з ПМП керує завідувач, якого призначає директор навчального закладу своїм наказом з числа учителів вищої категорії або вчителів-методистів за профілем.

    7.2. Завідувач кабінету з ПМП відповідає за належний стан обладнання, приладів, упорядкування, зберігання й використання навчально-наочних посібників та інших матеріальних цінностей кабінету.

    7.3. До обов'язків завідувача кабінету з ПМП належать:

  66. складання перспективного і щорічного планів оснащення кабінету;
  67. контроль за дотриманням у кабінеті правил безпеки та гігієни навчання;
  68. ведення інвентарної книги із занесенням до неї відповідних змін про нові надходження, витрати та списання матеріальних цінностей;

  69. керівництво і контроль за роботою лаборанта, надання йому практичної допомоги.
  70. 7.4. Завідувач кабінету з ПМП щороку подає пропозиції щодо оснащення кабінету засобами навчання та шкільним обладнанням керівнику навчального закладу.

    Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти

    О. В. Єресько

    Додаток 1 до Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

    ПАСПОРТ кабінету ________________                (назва предмета)

    Загальноосвітній навчальний заклад

    _________________________________ (повне найменування навчального закладу)

    Місце розташування кабінету

    _________________________________ (поверх, № кабінету)

    Загальна площа кабінету __________ м-2,

  71. лаборантської ___________________ м-2
  72. Меблі:

  73. столи учнівські __________________ шт.,
  74. стільці учнівські ____________ шт.,
  75. стіл учителя ____________________ шт.,
  76. стільці учителя _____________ шт.,
  77. демонстраційний стіл ____________ шт.,
  78. магнітна дошка _____________ шт.,
  79. шафа __________________________ шт.,
  80. інше ______________________ шт.

    Обладнання:

  81. дошка шкільна _____________________ шт.,
  82. дошка магнітна ____________________ шт.,
  83. дошка комп’ютерна ________________ шт.,
  84. екран ____________________________ шт.,
  85. комп’ютери _______________________ шт.,
  86. ксерокс ___________________________ шт.,
  87. принтер __________________________ шт.,
  88. сканер ___________________________ шт.,
  89. проектор__________________________ шт.,
  90. витяжна шафа _____________________ шт.,
  91. інше _______________________________ шт.

    Дата «___»__________20_ р.

    Директор навчального закладу

    ____________/___________ (підпис)          (П.І. Б.)

    Завідувач кабінету

    ____________/___________ (підпис)          (П.І. Б.)

    Додаток 2 до Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

    ПЕРЕЛІК медикаментів, перев’язувальних засобів і приладдя для надання першої долікарської допомоги

    № з/п

    Найменування

    Кількість

    1

    Аміаку розчин 10 %, 40 мл

  92. 1 фл.
  93. 2

    Бинти марлеві — стерильний і нестерильний, 10 м х 5 см

  94. по 2 шт.
  95. 3

    Болезаспокійливі засоби (анальгін, цитрамон тощо)

  96. 1 уп.
  97. 4

    Борної кислоти розчин спиртовий 2 % (3 %), 10 (20) мл

  98. 1 фл.
  99. 5

    Брильянтового зеленого розчин спиртовий 1 %, 15 (20) мл

  100. 1 фл.
  101. 6

    Вазелін мазь, 20 (25) г

  102. 1 уп.
  103. 7

    Валідол 0,06 № 10, таблетки

  104. 1 уп.
  105. 8

    Вата медична гігроскопічна стерильна

  106. 100 г
  107. 9

    Джгут кровоспинний гумовий

  108. 1 шт.
  109. 10
  110. Йоду розчин спиртовий 5 %, 20 мл

  111. 1 фл.
  112. 11
  113. Лейкопластир 0,05 х 5 м

  114. 1 шт.
  115. 12
  116. Ножиці медичні

  117. 1 шт.
  118. 13
  119. Перекису водню розчин 3 %, 25 (40) мл

  120. 1 фл.
  121. 14
  122. Пінцет

  123. 1 шт.
  124. 15
  125. Пластир бактерицидний 2,3 х 7,2 см

  126. 5 шт.
  127. 16
  128. Серветки марлеві медичні стерильні

  129. 2 уп.
  130. Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про передачу нерухомого майна військового містечка № 104 в м. Івано-Франківську до сфери управління Міністерства внутрішніх справ, Кабінет Міністрів України

    Про передачу нерухомого майна військового містечка № 104 в м. Івано-Франківську до сфери управління Міністерства внутрішніх справ Передати будівлі та споруди № 8.24-8.31 і 2.40 військового містечка № 104 по вул. Чорновола, 161а, у м. Івано-Франківську із сфери управління Міністерства оборони до сфери управління Міністерства внутрішніх справ.

    Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві земельних ресурсів України та його територіальних органах, Міністерство аграрної політики та продовольства України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 вересня 2013 р. за № 1604/24136 Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві земельних ресурсів України та його територіальних органах

    Совет судей просит привлечь к ответственности председателя ГФС Украины И.Билоуса

    Совет судей Украины на вчерашнем заседании поддал критике высказывания председателя Государственной фискальной службы Украины Игоря Билоуса.

    На Украине появятся электронные паспорта

    Верховный Совет Украины принял в Закон «О Едином государственном демографическом реестре», который предусматривает использование электронных паспортов на Украине. За его принятие проголосовали ...





    Юридическая практика:
    Про стягнення витрат на поховання

    Про стягнення витрат на поховання До юристів по спадковим справам звернулася громадянка за допомогою у справі про стягнення витрат на поховання через суд

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування У житті бувають такі ситуації, коли при розподілі спадщини, на її частину бажають претендувати ті спадкоємці, які хочуть ...


    Консультации по наследству:
    Допомога адвоката і консультація за спадковою справою

    Привіт. Мені потрібна допомога адвоката у спадкових справах. Справа в тому, що більше п'яти років тому моя мама померла, залишивши ...

    Коли оскаржити заповіт досить просто

    У мене виникла ситуація, коли без допомоги кваліфікованого адвоката зі спадкових питань не обійтися. Вже не раз до Вас звертаюся ...

    Допоможемо отримати спадок, який належить за Законом

    Привіт усім! У мене дуже серйозне питання про спадкування майна, а саме житла від бабусі. Справа в тому, що недавно у мене ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca