Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот интернет проект классный! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот интернет сайт ожидает хорошее будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами чаще!

Этот интернет сайт - офигенный. Thanky! Чрезвычайно необходимый и простой в пользовании интернет портал.

Этот интернет портал суперовый! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот интернет сайт ждет хорошее будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами почаще! Дерзайте!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 14.12.2012 № 1423
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 січня 2013 р. за № 44/22576

    Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

    Відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про освіту»( 1060-12 ), частини першої статті 37 Закону України «Про загальну середню освіту»( 651-14 ), підпункту 3 пункту 1 додатка 2 «Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року»( 561-2011-п ) до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів( z1121-04 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720, та з метою дотримання загальних та спеціальних вимог до матеріально-технічного та науково-методичного оснащення кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів ( z0044-13 ), що додається.

    2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О. В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.

    3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Жебровського Б. М.

    4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    Тимчасово виконуючий обов’язки Міністра

    Є.М. Суліма

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту 14.12.2012 № 1423

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 січня 2013 р. за № 44/22576

    ПОЛОЖЕННЯ про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

    І. Загальні положення

    1.1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту»( 651-14 ), Державного стандарту базової і повної середньої освіти( 24-2004-п ), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24 (далі — Державний стандарт базової і повної середньої освіти), підпункту 3 пункту 1 додатка 2 «Завдання і заходи з виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року»( 561-2011-п ) до Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 561, Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів( z1121-04 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720.

    1.2. Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до розташування, матеріально-технічного обладнання та науково-методичного оснащення кабінетів з природничо-математичних предметів (далі — кабінети з ПМП) і є обов'язковим для використання в загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від типу та форми власності.

    1.3. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:

    засоби навчання та обладнання — навчально-наочні посібники, технічні засоби навчання, обладнання навчального, загального та спеціального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів;

    кабінет з ПМП — приміщення загальноосвітнього навчального закладу, оснащене сучасними засобами навчання та шкільним обладнанням, у якому проводиться навчально-виховна робота з учнями відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти( 24-2004-п ), навчальних планів та програм, а також науково-методична робота з природничо-математичних предметів: кабінет (лабораторія) біології, кабінет географії, кабінет математики, кабінет (лабораторія) фізики, кабінет (лабораторія) хімії.

    ІІ. Мета, завдання та основні принципи організації роботи кабінетів з ПМП

    2.1. Кабінети з ПМП створюються у загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до Державного стандарту базової і повної освіти ( 24-2004-п ). Площа приміщень на одного учня у кабінетах з ПМП без використання персональних комп’ютерів повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01 ( v0063588-01 ), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14 серпня 2001 року № 63 (далі — ДСанПіН 5.5.2.008-01), із розрахунку:

    Таблиця 1

    Кабінет

    Площа на 1 учня, м-2

    Примітка

    1

    2

    3

    Географії

  3. 2,4 м-2
  4. 1 кабінет на 15 класів
  5. Математики

  6. 2,4 м-2
  7. 1 кабінет на 8 класів
  8. Біології

  9. 2,8 м-2
  10. 1 кабінет на 15 класів
  11. Фізики

  12. 2,8 м-2
  13. 1 кабінет на 8 класів
  14. Хімії

  15. 2,8 м-2
  16. 1 кабінет на 15 класів
  17. Лаборантська (для кожного з природничо-математичних кабінетів)

  18. 0,75 м-2
  19. не менше 16 м-2
  20. 2.2. Основною метою створення кабінетів з ПМП є забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу з природничо-математичних предметів та реалізації завдань відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти( 24-2004-п ).

    2.3. Завданням функціонування кабінетів з ПМП є створення передумов для:

  21. організації навчально-виховної роботи з біології, географії, математики, фізики, хімії;
  22. реалізації практично-дійової і творчої складових змісту навчання;
  23. забезпечення в основній та старшій школі поглибленого і профільного навчання;
  24. організації роботи предметних гуртків та факультативів;
  25. проведення засідань предметних методичних об'єднань;
  26. індивідуальної підготовки вчителів до занять та підвищення їх кваліфікації.

    2.4. Оснащення, обладнання, реконструкція кабінетів з ПМП здійснюються відповідно до вимог:

    ДСанПіН 5.5.2.008-01 ( v0063588-01 );

    Державних будівельних норм України ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів»( vb117243-96 ), затверджених наказом Державного комітету України у справах містобудування і архітектури від 27 червня 1996 року № 117 та введених у дію наказом від 6 серпня 1997 року № 136( v0136243-97 ) з 1 січня 1998 року (далі — ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів»);

    Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України( z0800-98 ), затверджених наказом Міністерства освіти України, Головного управління Державної пожежної охорони МВС України від 30 вересня 1998 року № 348/70, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17 грудня 1998 року за № 800/3240 (далі — Правила пожежної безпеки);

    Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів( z0093-98 ), затверджених наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 9 січня 1998 року № 4, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 року за № 93/2533 (далі — Правила безпечної експлуатації електроустановок);

    Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах( z0969-01 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 1 серпня 2001 року № 563, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 листопада 2001 року за № 969/6160 (далі — Положення про організацію роботи з охорони праці);

    Правил безпеки під час проведення навчання з біології в загальноосвітніх навчальних закладах ( z1215-10 ), затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 15 листопада 2010 року № 1085, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 3 грудня 2010 року за № 1215/18510 (далі — Правила безпеки під час проведення навчання з біології);

    Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів( z1332-12 ), затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 16 липня 2012 року № 992, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 3 серпня 2012 року за № 1332/21644 (далі — Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії);

    Правил безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти ( z0620-04 ), затверджених наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 16 березня 2004 року № 81, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17 травня 2004 року за № 620/9219.

    2.5. Відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці ( z0969-01 ) створена районним (міським) органом освіти комісія визначає готовність загальноосвітнього навчального закладу до навчального року.

    2.6. На кожний кабінет з ПМП складається паспорт кабінету ( z0044-13 ) (додаток 1).

    ІІІ. Типи та розташування кабінетів з ПМП

    3.1. Створення кабінетів з ПМП визначається предметною специфікою, розміщенням приміщення та оснащенням засобами навчання та шкільним обладнанням.

    3.2. У загальноосвітніх навчальних закладах із малою наповнюваністю класів допускається використання навчальних кабінетів комбінованого типу (з двох предметів) за вимогами до упорядкування та удосконалення організаційно-педагогічних умов функціонування цих кабінетів.

    3.3. У загальноосвітніх навчальних закладах можуть створюватись такі типи навчальних кабінетів з природничо-математичних предметів:

    кабінети з окремих предметів (кабінет біології, кабінет географії, кабінет математики, кабінет фізики, кабінет хімії);

    комбіновані кабінети з набором навчально-методичної інформації та матеріально-технічного забезпечення для декількох предметів (хімія — біологія, математика — креслення, фізика — астрономія тощо).

    3.4. Кабінети з ПМП створюються з лаборантськими, що прилягають до цих кабінетів. Лаборантські повинні мати вихід до кабінету, а ті, що створюються при кабінетах фізики, хімії, біології, — додатково окремий вихід у коридор.

    3.5. Для дотримання безпеки учнів під час перерв розміщення кабінетів (якщо у загальноосвітньому навчальному закладі існує кабінетна система) на поверхах здійснюється шляхом поєднання на одному поверсі (в одному блоці або секції закладу) кабінетів для 5-9-х класів, на іншому (в іншому блоці або секції) — для 10-11-х класів.

    3.6. Розташування кабінетів може змінюватись відповідно до зміни спеціалізації загальноосвітнього навчального закладу, співвідношення класів та кількості учнів у них чи з інших причин.

    3.7. Перебувати учням у приміщеннях кабінетів фізики, хімії, біології дозволяється тільки у присутності вчителя або лаборанта.

    IV. Матеріально-технічне забезпечення кабінетів з ПМП

    4.1. Комплектація кабінетів з ПМП

    4.1.1. Комплектація кабінетів з ПМП обладнанням здійснюється відповідно до вимог цього Положення.

    4.1.2. До матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів з ПМП належать шкільні меблі, обладнання та устаткування, а також засоби, що забезпечують безпеку життєдіяльності.

    4.2. Шкільні меблі

    4.2.1. Шкільні меблі у кабінетах з ПМП повинні відповідати санітарно-гігієнічним правилам та нормам (ДСанПіН 5.5.2.008-01( v0063588-01 )), а їх розміщення здійснюється відповідно до вимог ДБН В.2.2-3-97 «Будинки та споруди навчальних закладів»( vb117243-96 ).

    4.2.2. Шкільні меблі мають шість розмірів за ростовими групами та маркуванням їх у вигляді ліній відповідного кольору:

    Таблиця 2

    Зріст учнів

    Маркування (колір лінії)

    Група меблів

    1

    2

    3

  27. до 115 см
  28. Оранжевий

    1

  29. 115-130 см
  30. Фіолетовий

    2

  31. 130-145 см
  32. Жовтий

    3

  33. 145-160 см
  34. Червоний

    4

  35. 160-175 см
  36. Зелений

    5

  37. понад 175 см
  38. Блакитний

    6

    4.2.3. У кабінетах хімії, фізики та біології встановлюються спеціальні двомісні лабораторні столи трьох розмірів за 4-, 5-, 6-ростовими групами, прикріплені до підлоги, у кабінетах математики та географії — шкільні меблі: парти, одно- або двомісні учнівські столи та учнівські стільці.

    4.2.4. Парти (учнівські столи) повинні бути тільки стандартні, при цьому стіл і стілець мають бути однієї групи. Необхідно передбачити наявність меблів двох-трьох розмірів з перевагою одного з них або трансформативних столів зі зміною висоти згідно з антропометричними даними школярів. Для визначення учням необхідного розміру меблів у кабінеті повинна бути нанесена кольорова мірна вертикальна лінійка.

    4.2.5. Робочі місця вчителів фізики, хімії, біології монтуються на підвищенні, обладнуються демонстраційним столом (у кабінетах хімії та біології з препараторською частиною висотою 75 см). Тумби стола оснащують спеціальними пристроями (шухлядами) для зберігання інструментів, хімічного посуду, мікропрепаратів і приладів, що використовуються для проведення дослідів. До демонстраційної частини стола (висота 90 см) підводять електричний струм, воду і каналізацію. Робочі площі столів повинні бути покриті спеціальними матеріалами, стійкими до механічних та термічних пошкоджень, хімічних реактивів. У кабінеті хімії та біології робоче місце вчителя доцільно обладнати витяжною шафою з вільним доступом до неї.

    4.2.6. Кабінет хімії обладнується демонстраційним столом з витяжною шафою, додатковим місцевим освітленням, підведенням гарячої та холодної проточної води відповідно до вимог ДСанПін 5.5.2.008-01 ( v0063588-01 ).

    4.3. Обладнання та устаткування

    4.3.1. У кожному кабінеті розміщується класна (аудиторна) дошка одного з видів: на одну, три або п'ять робочих поверхонь у розгорнутому або складеному вигляді. Середній щит класної (аудиторної) дошки на три або п'ять робочих поверхонь може бути використаний для демонстрації екранно-звукових засобів навчання на навісному екрані.

    4.3.2. На окремих робочих поверхнях класної (аудиторної) дошки залежно від специфіки предмета може бути накреслено графічну сітку для побудови графіків.

    4.3.3. Одна з робочих поверхонь може мати магнітну основу з кріпленнями для демонстрації навчально-наочних посібників (таблиць, карт, моделей-аплікацій тощо).

    4.3.4. Робочі поверхні на звороті дошки можуть бути покриті білим кольором для нанесення написів за допомогою спеціальних фломастерів.

    4.3.5. Поряд з класною (аудиторною) дошкою в кабінеті математики розміщують демонстраційні креслярські інструменти.

    4.3.6. Лаборантські відповідно до специфіки кабінету обладнуються:

  39. витяжною шафою;
  40. секційними шафами для зберігання приладів та лабораторного посуду;
  41. металевими шафами або сейфами для зберігання хімічних реактивів;
  42. рукомийником;
  43. столом для підготовки дослідів, приладів і навчально-наочних посібників для занять;
  44. однотумбовим столом для роботи вчителя та лаборанта;
  45. столом з пристроями для зберігання матеріалів та інструментів для ремонту приладів;
  46. пристроями для миття і сушіння посуду та дистилятором, які монтуються на стіні.
  47. 4.3.7. Хімічний посуд зберігається у лабораторних приміщеннях, розташовується окремо відповідно до розміру, виду і матеріалу (пластмаса, скло, метал), з якого він виготовлений.

    4.3.8. Склянки для зберігання реактивів повинні мати етикетки з чіткими і яскравими написами їх назв. Усі шафи для зберігання хімічних реактивів повинні замикатися, ключі від них зберігаються у вчителя. На посуді з отруйними, вогне- та вибухонебезпечними речовинами мають бути етикетки з написами різного кольору:

    «Вогненебезпечно!» — червоного;

    «Отрута!» — жовтого;

    «Оберігати від води!» зеленого.

    4.3.9. Хімічні реактиви зберігаються та розміщуються системно залежно від їх властивостей (гігроскопічні реактиви, леткі, горючі і органічні речовини, кислоти тощо).

    4.3.10. Усі матеріальні цінності обліковуються в інвентарній книзі, за формою, наведеною в додатку 1 до Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів( z1121-04 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720, яка повинна бути прошнурована, пронумерована та скріплена печаткою.

    4.3.11. Місця зберігання засобів навчання нумеруються і позначаються назвами на етикетках, що заносяться до інвентарної книги, яка зберігається у кабінеті.

    4.3.12. Матеріальні об'єкти (предмети) і матеріали, що витрачаються в процесі роботи (хімреактиви, посуд тощо), заносяться до матеріальної книги за формою, наведеною в додатку 2 до Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів( z1121-04 ), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2004 року за № 1121/9720.

    4.3.13. Облік та списання морально та фізично застарілого обладнання, навчально-наочних посібників проводяться відповідно до законодавства.

    4.4. Забезпечення безпеки життєдіяльності

    4.4.1. Кабінети з ПМП повинні бути забезпечені:

    аптечкою з набором медикаментів, перев’язувальних засобів і приладдя для надання першої долікарської допомоги, перелік яких наведено у додатку 2 до цього Положення;

  48. первинними засобами пожежогасіння відповідно до додатка 2 до Правил пожежної безпеки( z0800-98 ).
  49. 4.4.2. Кабінет фізики забезпечується системою електрообладнання із загальних стаціонарних та спеціалізованих взаємозв'язаних електричних пристроїв і джерел, які вмикаються до мережі змінного трифазного струму (з фазною напругою 127 В або 220 В) та однофазного (від 5 В до 250 В), постійного струму з напругою від 0 до 110 В. У лаборантській встановлюється центральний щиток, від якого подається однофазний і трифазний струм на розподільний щиток з випрямлячем і регулятором напруги (розміщеним поряд з класною дошкою). До учнівських столів у кабінеті фізики підводиться змінний електричний струм до 42 В (відповідно до пункту 6.7 глави 6 Правил безпечної експлуатації електроустановок( z0093-98 )).

    4.4.3. Проведення занять у кабінеті біології здійснюється відповідно до Правил безпеки під час проведення навчання з біології( z1215-10 ).

    4.4.4. Проведення занять у кабінетах хімії та фізики здійснюється відповідно до Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії ( z1332-12 ).

    4.4.5. Вимоги пожежної безпеки для всіх навчальних приміщень визначаються Правилами пожежної безпеки( z0800-98 ).

    4.4.6. Проведення лабораторних (дослідних) робіт дозволяється учням тільки у присутності викладача.

    V. Навчально-методичне забезпечення кабінетів з ПМП

    5.1. Навчально-методичне забезпечення кабінетів з ПМП складається з навчальних програм, підручників, навчальних, методичних та навчально-наочних посібників, обладнання навчального, загального та спеціального призначення з відповідного предмета.

    5.2. Розподіл та зберігання засобів навчання і навчального обладнання здійснюються згідно з вимогами навчальних програм за розділами, темами і класами відповідно до класифікаційних груп у секціях меблів спеціального призначення у кабінетах чи (та) лабораторних приміщеннях.

    5.3. У кабінетах біології, фізики та хімії повинні бути журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності (первинний, цільовий) та інструкції з безпеки під час роботи в кабінетах фізики, хімії, біології.

    5.4. Додатково кабінети можуть бути оснащені:

  50. підручниками та навчальними посібниками для кожного учня;
  51. фаховими журналами;
  52. інформаційними виданнями МОНмолодьспорту України;

  53. бібліотечкою науково-популярної, довідково-інформаційної і методичної літератури;
  54. інструктивно-методичними матеріалами педагогічного досвіду;

    інструкціями для виконання лабораторних і практичних робіт, дослідів, спостережень, фізичного практикуму тощо;

  55. краєзнавчими матеріалами.
  56. VI. Оформлення навчальних кабінетів

    6.1. На вхідних дверях кабінету повинен бути відповідний напис на табличці з назвою кабінету: «Кабінет фізики», «Кабінет хімії» тощо.

    6.2. Для оформлення кабінетів передбачено створення навчально-методичних експозицій.

    До експозицій відповідно до спеціалізації кабінету належать:

  57. державна символіка;
  58. правила роботи в кабінеті;
  59. портрети видатних учених галузі;
  60. таблиці сталих величин, основних формул;
  61. еволюція органічного світу та його класифікація;
  62. таблиці «Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва», «Електрохімічний ряд напруг металів», «Розчинність основ, кислот, амфотерних гідроксидів і солей»;

  63. системи вимірювання фізичних одиниць;
  64. політична карта світу, політико-адміністративна карта України, фізична карта України тощо.
  65. 6.3. Кабінети з ПМП загальноосвітнього навчального закладу повинні бути забезпечені настінними (настільними) приладами для вимірювання температури та вологості повітря.

    VII. Керівництво кабінетом з ПМП

    7.1. Роботою кабінету з ПМП керує завідувач, якого призначає директор навчального закладу своїм наказом з числа учителів вищої категорії або вчителів-методистів за профілем.

    7.2. Завідувач кабінету з ПМП відповідає за належний стан обладнання, приладів, упорядкування, зберігання й використання навчально-наочних посібників та інших матеріальних цінностей кабінету.

    7.3. До обов'язків завідувача кабінету з ПМП належать:

  66. складання перспективного і щорічного планів оснащення кабінету;
  67. контроль за дотриманням у кабінеті правил безпеки та гігієни навчання;
  68. ведення інвентарної книги із занесенням до неї відповідних змін про нові надходження, витрати та списання матеріальних цінностей;

  69. керівництво і контроль за роботою лаборанта, надання йому практичної допомоги.
  70. 7.4. Завідувач кабінету з ПМП щороку подає пропозиції щодо оснащення кабінету засобами навчання та шкільним обладнанням керівнику навчального закладу.

    Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти

    О. В. Єресько

    Додаток 1 до Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

    ПАСПОРТ кабінету ________________                (назва предмета)

    Загальноосвітній навчальний заклад

    _________________________________ (повне найменування навчального закладу)

    Місце розташування кабінету

    _________________________________ (поверх, № кабінету)

    Загальна площа кабінету __________ м-2,

  71. лаборантської ___________________ м-2
  72. Меблі:

  73. столи учнівські __________________ шт.,
  74. стільці учнівські ____________ шт.,
  75. стіл учителя ____________________ шт.,
  76. стільці учителя _____________ шт.,
  77. демонстраційний стіл ____________ шт.,
  78. магнітна дошка _____________ шт.,
  79. шафа __________________________ шт.,
  80. інше ______________________ шт.

    Обладнання:

  81. дошка шкільна _____________________ шт.,
  82. дошка магнітна ____________________ шт.,
  83. дошка комп’ютерна ________________ шт.,
  84. екран ____________________________ шт.,
  85. комп’ютери _______________________ шт.,
  86. ксерокс ___________________________ шт.,
  87. принтер __________________________ шт.,
  88. сканер ___________________________ шт.,
  89. проектор__________________________ шт.,
  90. витяжна шафа _____________________ шт.,
  91. інше _______________________________ шт.

    Дата «___»__________20_ р.

    Директор навчального закладу

    ____________/___________ (підпис)          (П.І. Б.)

    Завідувач кабінету

    ____________/___________ (підпис)          (П.І. Б.)

    Додаток 2 до Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

    ПЕРЕЛІК медикаментів, перев’язувальних засобів і приладдя для надання першої долікарської допомоги

    № з/п

    Найменування

    Кількість

    1

    Аміаку розчин 10 %, 40 мл

  92. 1 фл.
  93. 2

    Бинти марлеві — стерильний і нестерильний, 10 м х 5 см

  94. по 2 шт.
  95. 3

    Болезаспокійливі засоби (анальгін, цитрамон тощо)

  96. 1 уп.
  97. 4

    Борної кислоти розчин спиртовий 2 % (3 %), 10 (20) мл

  98. 1 фл.
  99. 5

    Брильянтового зеленого розчин спиртовий 1 %, 15 (20) мл

  100. 1 фл.
  101. 6

    Вазелін мазь, 20 (25) г

  102. 1 уп.
  103. 7

    Валідол 0,06 № 10, таблетки

  104. 1 уп.
  105. 8

    Вата медична гігроскопічна стерильна

  106. 100 г
  107. 9

    Джгут кровоспинний гумовий

  108. 1 шт.
  109. 10
  110. Йоду розчин спиртовий 5 %, 20 мл

  111. 1 фл.
  112. 11
  113. Лейкопластир 0,05 х 5 м

  114. 1 шт.
  115. 12
  116. Ножиці медичні

  117. 1 шт.
  118. 13
  119. Перекису водню розчин 3 %, 25 (40) мл

  120. 1 фл.
  121. 14
  122. Пінцет

  123. 1 шт.
  124. 15
  125. Пластир бактерицидний 2,3 х 7,2 см

  126. 5 шт.
  127. 16
  128. Серветки марлеві медичні стерильні

  129. 2 уп.
  130. Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про голову комісії з ліквідації Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки, Кабінет Міністрів України

    Про голову комісії з ліквідації Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки На часткову зміну абзацу другого пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2006 р. № 734( 734-2006-п ) "Питання Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації" (Офіційний вісник України, 2006 p., № 22, ст. 1617) — із змінами, внесеними розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2011 р. № 1306, затвердити головою комісії з ліквідації Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки заступника Голови Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації Корнейка Олександра Васильовича.

    В Киеве проходит круглый стол «Перспективы арендного землепользования в АПК»

    Сегодня, в 10:00 в пресс-центре «ЛИГАБизнесИнформ» начал работу круглый стол «Перспективы арендного землепользования в АПК».

    В Германии суд признал компанию Motorola виновной в нарушении патента компании Microsoft

    Компания Motorola Mobility нарушила патент компании Microsoft, касающийся технологии ввода информации в мобильных устройствах, так решил вчера суд в Мюнхене (Германия). Об этом сообщает FOSS ...

    Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26 червня 2013 року № 394, Міністерство аграрної політики та продовольства України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2013 р. за № 1736/24268 Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26 червня 2013 року № 394





    Юридическая практика:
    Про визнання заповіту недійсним та усунення від ...

    Про визнання заповіту недійсним та усунення від права на спадкування У своїй юридичній практиці адвокати по спадковим питанням зіткнулися із такою цікавою справою, коли клієнт просив допомогти ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності ...

    Про поділ спадкового майна, визнання права власності на спадкове майно Частки спадщини між спадкоємцями можуть бути, як рівними, так і не рівними, виходячи з декількох факторів, таких як заповіт ...

    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за заповітом При необхідності у визнанні права власності на спадкове майно за заповітом слід звертатись до юристів по спадковим справам. ...


    Консультации по наследству:
    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...

    Як діє заповіт після смерті людини

    Не можу розібратися з питанням про спадок. У подруги трапилася біда, у неї померли батьки, і вони не залишили заповіту на ...

    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Користуюся Вашими порадами вже не вперше і, чесно кажучи, вони мені сильно допомагають, коли справа доходить до судового розгляду. ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca