Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Хочется просто сказать огромное спасибо!. Абсолютно случайно набрел на этот ресурс, чему сильно рад! С огромным удовольствием сошлюсь на Вас на своей страничке в интернете!

Чувствуется истинная забота о ближних. Благодаря столь занимательному интернет сайту я, наконец-то, решился.

Для меня это была просто большая находка! Вторую неделю сижу здесь на интернет портале и валить отсюда не собираюсь.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Порядку перетинання суднами державного кордону під час здійснення пошуку і рятування на морі, Кабінет Міністрів УкраїниКАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

від 28 листопада 2012 р. № 1090 Київ

    Про затвердження Порядку перетинання суднами державного кордону під час здійснення пошуку і рятування на морі

    З метою підвищення ефективності функціонування національної системи пошуку і рятування на морі та забезпечення реалізації положень Міжнародної конвенції про пошук і рятування на морі 1979 року( 995_138 ) Кабінет Міністрів України постановляє:

    Затвердити Порядок перетинання суднами державного кордону під час здійснення пошуку і рятування на морі, що додається.

    Прем'єр-міністр України

    М. АЗАРОВ

    Інд. 70

    ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2012 р. № 1090

    ПОРЯДОК перетинання суднами державного кордону під час здійснення пошуку і рятування на морі

    1. Цей Порядок визначає процедуру перетинання державного кордону рятувальними морськими суднами, що укомплектовані навченим персоналом і оснащені обладнанням, придатним для швидкого здійснення пошуково-рятувальних операцій (далі — рятувальні одиниці), з метою забезпечення проведення негайного пошуку і рятування людей, що зазнають лиха на морі у пошуково-рятувальному районі України.

    2. Перетинання державного кордону рятувальними одиницями здійснюється:

  1. у пунктах пропуску через державний кордон протягом часу роботи такого пункту;
  2. у пунктах пропуску через державний кордон у неробочий час — за рішенням начальника підрозділу охорони державного кордону та за погодженням з керівником митного органу, у зоні відповідальності яких перебуває ділянка державного кордону;

    поза пунктами пропуску через державний кордон — у випадках, передбачених законом, за рішенням начальника органу охорони державного кордону.

    3. Для прискорення здійснення формальностей, пов'язаних з перетинанням державного кордону:

    Державний морський рятувально-координаційний центр подає відповідним підрозділам органів охорони державного кордону та митним органам інформацію про рятувальні одиниці (назву рятувальної одиниці, прізвище, ім'я та по батькові капітана, список членів екіпажу, список членів групи екстреного медико-санітарного реагування, перелік обладнання, придатного для швидкого здійснення пошуково-рятувальних операцій), а також своєчасно інформує про зміни в зазначеній інформації;

    оформлення дозволу на вихід рятувальної одиниці з морського порту здійснюється в Інспекції державного портового нагляду на строк до трьох місяців. Рятувальні одиниці, які в установленому порядку оформили зазначений дозвіл, мають право на багаторазовий вихід у море за умови відсутності змін в судновій ролі та отримання такого дозволу в Інспекції державного портового нагляду за допомогою засобів радіозв'язку під час кожного виходу.

    4. З отриманням сигналу лиха Державний морський рятувально-координаційний центр:

    1) приймає рішення про необхідність направлення до пошуково-рятувального району рятувальних одиниць та визначає їх кількість із зазначенням назви;

    2) невідкладно повідомляє про прийняте рішення Мінінфраструктури, відповідні підрозділ органу охорони державного кордону та митний орган, у зоні відповідальності яких перебуває ділянка державного кордону, для здійснення формальностей, пов'язаних з перетинанням державного кордону, у першочерговому порядку та у максимально стислий час, але не пізніше ніж за 30 хвилин з моменту повідомлення таким органам.

    5. Капітан рятувальної одиниці завчасно подає Державному морському рятувально-координаційному центру, відповідним підрозділу органу охорони державного кордону та митному органу інформацію про місце та очікуваний час приходу рятувальної одиниці в морський порт, попередні відомості про врятованих осіб та майно, підняте на борт судна.

    6. Під час повернення рятувальної одиниці в морський порт формальності, пов'язані з перетинанням державного кордону, здійснюються в загальному порядку в пункті пропуску через державний кордон.

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.8/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Контроль над проведением экспертизы проектов по землеустройству предлагают ослабить

    В «Партии регионов» предлагают ослабить государственный контроль над проведением экспертизы проектов по землеустройству и оценке земель. Проверка документации может стать добровольной, а ее соответствие ...

    США предоставят Украине кредит для покупки оружия

    Власти США намерены предоставить Украине кредитные средства для того, чтобы украинская сторона смогла сама купить оружие нужного образца. Об этом заявил американский конгрессмен Адам Кинзингер, ...

    Про накладення штрафу на ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» за ухилення від виконання рішення НКРЕ, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про накладення штрафу на ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» за ухилення від виконання рішення НКРЕ Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, у результаті розгляду 18.10.2013 на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, актів планових перевірок дотримання ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» ліцензійних умов від 11.10.2013 № 112 та № 113, проведеної управлінням НКРЕ у м. Києві та Київській області відповідно до Плану заходів із здійснення державного нагляду (контролю) ліцензіатів, які здійснюють діяльність з виробництва, передачі, постачання електроенергії, виробництва теплової енергії( vn814862-12 ), що виробляється на теплоелектроцентралях, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, комбінованого виробництва теплової і електричної енергії, на 2013 рік, затвердженого наказом НКРЕ від 28.11.2012 № 814 (зі змінами), та на підставі наказів НКРЕ від 06.09.2013 № 501 та № 502, установлено, що ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» (м. Біла Церква, вул. П. Запорожця, буд. 361, р/р № 26000011262980 у філії «Центральне РУ» АТ «Банк Фінанси та Кредит», МФО 300937, ЄДРПОУ 30664834, директор — Кривенко В. В., ліцензія на право провадження діяльності з виробництва електричної енергії АГ № 579655 та ліцензія на право провадження діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії АГ № 578441) не виконало рішення НКРЕ, а саме пункт 3 постанови НКРЕ від 23.02.2012 № 125( v0125862-12 ) (зі змінами) «Про встановлення тарифів на відпуск електричної енергії та виробництво теплової енергії ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ», яка діяла у перевіряємому періоді, щодо виконання Інвестиційної програми 2012 року.

    когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії ТОВ „АСТАРТА”, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про видачу ліцензії на виробництво теплової енергії на теплоелектроцентралях, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії ТОВ „АСТАРТА"





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...

    Про усунення права на спадкування

    Про усунення права на спадкування Адвокату по спадковим правовідносинам потрібно було вирішити спірну ситуацію про усунення від права на спадкування сестер ...


    Консультации по наследству:
    Як оформити квартиру після вступу в спадщину

    Тільки недавно до Вас зверталася за порадою і Ви мені дуже допомогли, залишила свій позитивний відгук на форумі, тепер склалася ...

    Як діє заповіт після смерті людини

    Не можу розібратися з питанням про спадок. У подруги трапилася біда, у неї померли батьки, і вони не залишили заповіту на ...

    Допоможемо отримати спадок, який належить за Законом

    Привіт усім! У мене дуже серйозне питання про спадкування майна, а саме житла від бабусі. Справа в тому, що недавно у мене ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca