Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Просто отличный сайт! Хорошенький ресурсик! Классно! Всё очень удобно и просто. Спасибочки за профессиональный сервис!

Да, тут много необходимой информации. Большущее Вам спасибо. С Вами приятно работать! Ребята - Вы умнички.

Благодарим всех, от кого зависит существование интернет портала.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про державну підтримку розвитку індустрії програмної продукції, Верховна Рада України

Про державну підтримку розвитку індустрії програмної продукції

    Цей Закон спрямований на формування сприятливих умов розвитку індустрії програмної продукції України для створення високопродуктивних робочих місць, залучення інвестицій, збільшення обсягів випуску високотехнологічної продукції, стимулювання наукомісткого експорту та імпортозаміщення, реалізацію науково-технічного потенціалу України.

    Стаття 1. Сфера дії Закону

    Сфера дії цього Закону поширюється на суб’єктів господарювання індустрії програмної продукції, визначених згідно з Податковим кодексом України( 2755-17 ), та суспільні відносини, пов’язані з їх діяльністю.

    Стаття 2. Форми державної підтримки

    Формами державної підтримки розвитку індустрії програмної продукції є:

    встановлення особливостей оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції, передбачених Податковим кодексом України( 2755-17 );

    інші форми державної підтримки, що розробляються центральним органом виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації з подальшим їх затвердженням Кабінетом Міністрів України.

    Стаття 3. Пріоритетні напрями державної підтримки розвитку індустрії програмної продукції

    1. Державна підтримка розвитку індустрії програмної продукції спрямована на:

    1) удосконалення способів забезпечення розвитку індустрії програмної продукції в Україні;

    2) стимулювання розвитку системи управління в індустрії програмної продукції, у тому числі на поліпшення управління якістю продукції на основі стандартизації;

    3) формування ефективного механізму взаємодії юридичних та фізичних осіб, зайнятих у сферах фундаментальної і прикладної науки, виробничому та інших секторах економіки, з учасниками індустрії програмної продукції;

    4) стимулювання переходу до моделі інноваційного розвитку індустрії програмної продукції;

    5) удосконалення податкового, митного, валютного, трудового та пенсійного законодавства в частині, що регулює діяльність індустрії програмної продукції;

    6) збільшення кількості високопродуктивних робочих місць в індустрії програмної продукції;

    7) підвищення конкурентоспроможності учасників індустрії програмної продукції на зовнішніх ринках;

    8) створення сприятливих умов для залучення вітчизняних та іноземних інвестицій для розвитку індустрії програмної продукції;

    9) сприяння здійсненню фундаментальних та прикладних наукових досліджень у сфері інформаційних технологій;

    10) активізацію міжнародного співробітництва та покращення іміджу України на міжнародному ринку як країни, що має розвинену і висококонкурентну індустрію програмної продукції;

    11) сприяння пріоритетному запровадженню комп’ютерних програм, створених учасниками індустрії програмної продукції України, на державних підприємствах, в наукових установах, органах державної влади та органах місцевого самоврядування, у тому числі з метою зниження витрат замовників;

    12) сприяння запровадженню комп’ютерних програм, створених учасниками індустрії програмної продукції України, у тому числі з метою зниження витрат вітчизняних товаровиробників.

    Стаття 4. Плани заходів державної підтримки

    1. Державна підтримка розвитку індустрії програмної продукції України здійснюється за формами, визначеними статтею 2 цього Закону, на основі річних планів заходів з підтримки розвитку індустрії програмної продукції України за напрямами, визначеними статтею 3 ( 5450-17 ) цього Закону.

    2. Річні плани заходів з підтримки розвитку індустрії програмної продукції України розробляються центральним органом виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації не пізніше 1 грудня року, що передує плановому, та затверджуються Кабінетом Міністрів України.

    Стаття 5. Стимулювання розвитку системи управління в індустрії програмної продукції

    1. З метою стимулювання розвитку системи управління в індустрії програмної продукції центральний орган виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації, інші центральні органи виконавчої влади згідно з їхніми повноваженнями і суб’єкти господарювання індустрії програмної продукції формують механізм взаємодії за такими напрямами:

    1) удосконалення форм статистичної звітності, що подаються суб’єктами господарювання індустрії програмної продукції;

    2) визначення критеріїв оцінки стану та розвитку індустрії програмної продукції;

    3) визначення функцій, завдань та методів управління в індустрії програмної продукції;

    4) запровадження системи ефективної взаємодії суб’єктів господарювання індустрії програмної продукції, центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для розвитку індустрії програмної продукції;

    5) запровадження системи постійного моніторингу та виявлення проблемних питань в індустрії програмної продукції для удосконалення регулювання її діяльності;

    6) регулярне прогнозно-аналітичне дослідження тенденцій ринку програмної продукції і визначення потреб держави в оновленні програмного забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій;

    7) оцінка потреби індустрії програмної продукції у кваліфікованих кадрах і запровадження ефективних механізмів вирішення питань кадрового забезпечення.

    Стаття 6. Прикінцеві та перехідні положення

    1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

  1. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
  2. забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

    Президент України

    В. ЯНУКОВИЧ

    м. Київ 16 жовтня 2012 року № 5450-VI

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.5/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    В Генпрокуратуре подтвердили еще одну смерть митингующего

    Около 9 часов утра, в помещении библиотеки было выявлен еще один мужчина с огнестрельными ранениями, который находился без сознания. В скором времени он умер. Об этом сообщает пресс-служба ГПУ.

    Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26 червня 2013 року № 394, Міністерство аграрної політики та продовольства України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2013 р. за № 1736/24268 Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26 червня 2013 року № 394

    Минфин предлагает реорганизовать Нацкомфинуслуг

    Министерство финансов предлагает передать функции по регулированию и надзору за деятельностью кредитных союзов, страховых компаний, ломбардов, бюро кредитных историй, компаний, предоставляющих ...

    Про збільшення статутного капіталу публічного акціонерного товариства “Державний експортно-імпортний банк України” та внесення змін до його Статуту, Кабінет Міністрів України

    Про збільшення статутного капіталу публічного акціонерного товариства "Державний експортно-імпортний банк України" та внесення змін до його Статуту Кабінет Міністрів України постановляє:





    Юридическая практика:
    Про усунення від права спадкування

    Про усунення від права спадкування За правовою допомогою до наших юристів звернувся громадянин, який просив правової допомоги у справі про усунення від права ...

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...

    Про визнання заповіту недійсним та усунення від ...

    Про визнання заповіту недійсним та усунення від права на спадкування У своїй юридичній практиці адвокати по спадковим питанням зіткнулися із такою цікавою справою, коли клієнт просив допомогти ...


    Консультации по наследству:
    Юридичні послуги за правом представлення у спадщині

    У мене дуже складна ситуація, просто не знаю, що робити і як поступати. До Вас звертаюся в перший раз, але за порадами своїх ...

    Допомога в отриманні рішення суду за визнанням прав на спадщину

    Добрий день! Не так давно у мене помер батько, який мав будинок в особистій власності. Таким чином, залишився будинок у спадщину, ...

    Нюанси вступу в спадщину на будинок і автомобіль, вклад у банку

    Доброго Вам дня. Звертаюся до Вас з великим проханням допомогти порадою юриста. Знаю, Ви добре розбираєтеся в юридичних питаннях ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca