Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Огромное спасибо всем, кто работал над созданием сайта. Ваш интернет портал -,действительно, сейчас - единственный в своем роде. Хорошо, что есть такие полезные порталы. Этот интернет портал очень удобен в использовании. На нем здорово работать - просто, удобно,быстро.

Огромное количество полезной информации.

Огромное количество необходимой информации.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про державну підтримку розвитку індустрії програмної продукції, Верховна Рада України

Про державну підтримку розвитку індустрії програмної продукції

    Цей Закон спрямований на формування сприятливих умов розвитку індустрії програмної продукції України для створення високопродуктивних робочих місць, залучення інвестицій, збільшення обсягів випуску високотехнологічної продукції, стимулювання наукомісткого експорту та імпортозаміщення, реалізацію науково-технічного потенціалу України.

    Стаття 1. Сфера дії Закону

    Сфера дії цього Закону поширюється на суб’єктів господарювання індустрії програмної продукції, визначених згідно з Податковим кодексом України( 2755-17 ), та суспільні відносини, пов’язані з їх діяльністю.

    Стаття 2. Форми державної підтримки

    Формами державної підтримки розвитку індустрії програмної продукції є:

    встановлення особливостей оподаткування суб’єктів індустрії програмної продукції, передбачених Податковим кодексом України( 2755-17 );

    інші форми державної підтримки, що розробляються центральним органом виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації з подальшим їх затвердженням Кабінетом Міністрів України.

    Стаття 3. Пріоритетні напрями державної підтримки розвитку індустрії програмної продукції

    1. Державна підтримка розвитку індустрії програмної продукції спрямована на:

    1) удосконалення способів забезпечення розвитку індустрії програмної продукції в Україні;

    2) стимулювання розвитку системи управління в індустрії програмної продукції, у тому числі на поліпшення управління якістю продукції на основі стандартизації;

    3) формування ефективного механізму взаємодії юридичних та фізичних осіб, зайнятих у сферах фундаментальної і прикладної науки, виробничому та інших секторах економіки, з учасниками індустрії програмної продукції;

    4) стимулювання переходу до моделі інноваційного розвитку індустрії програмної продукції;

    5) удосконалення податкового, митного, валютного, трудового та пенсійного законодавства в частині, що регулює діяльність індустрії програмної продукції;

    6) збільшення кількості високопродуктивних робочих місць в індустрії програмної продукції;

    7) підвищення конкурентоспроможності учасників індустрії програмної продукції на зовнішніх ринках;

    8) створення сприятливих умов для залучення вітчизняних та іноземних інвестицій для розвитку індустрії програмної продукції;

    9) сприяння здійсненню фундаментальних та прикладних наукових досліджень у сфері інформаційних технологій;

    10) активізацію міжнародного співробітництва та покращення іміджу України на міжнародному ринку як країни, що має розвинену і висококонкурентну індустрію програмної продукції;

    11) сприяння пріоритетному запровадженню комп’ютерних програм, створених учасниками індустрії програмної продукції України, на державних підприємствах, в наукових установах, органах державної влади та органах місцевого самоврядування, у тому числі з метою зниження витрат замовників;

    12) сприяння запровадженню комп’ютерних програм, створених учасниками індустрії програмної продукції України, у тому числі з метою зниження витрат вітчизняних товаровиробників.

    Стаття 4. Плани заходів державної підтримки

    1. Державна підтримка розвитку індустрії програмної продукції України здійснюється за формами, визначеними статтею 2 цього Закону, на основі річних планів заходів з підтримки розвитку індустрії програмної продукції України за напрямами, визначеними статтею 3 ( 5450-17 ) цього Закону.

    2. Річні плани заходів з підтримки розвитку індустрії програмної продукції України розробляються центральним органом виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації не пізніше 1 грудня року, що передує плановому, та затверджуються Кабінетом Міністрів України.

    Стаття 5. Стимулювання розвитку системи управління в індустрії програмної продукції

    1. З метою стимулювання розвитку системи управління в індустрії програмної продукції центральний орган виконавчої влади з питань науки, інновацій та інформатизації, інші центральні органи виконавчої влади згідно з їхніми повноваженнями і суб’єкти господарювання індустрії програмної продукції формують механізм взаємодії за такими напрямами:

    1) удосконалення форм статистичної звітності, що подаються суб’єктами господарювання індустрії програмної продукції;

    2) визначення критеріїв оцінки стану та розвитку індустрії програмної продукції;

    3) визначення функцій, завдань та методів управління в індустрії програмної продукції;

    4) запровадження системи ефективної взаємодії суб’єктів господарювання індустрії програмної продукції, центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для розвитку індустрії програмної продукції;

    5) запровадження системи постійного моніторингу та виявлення проблемних питань в індустрії програмної продукції для удосконалення регулювання її діяльності;

    6) регулярне прогнозно-аналітичне дослідження тенденцій ринку програмної продукції і визначення потреб держави в оновленні програмного забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій;

    7) оцінка потреби індустрії програмної продукції у кваліфікованих кадрах і запровадження ефективних механізмів вирішення питань кадрового забезпечення.

    Стаття 6. Прикінцеві та перехідні положення

    1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

  1. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
  2. забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

    Президент України

    В. ЯНУКОВИЧ

    м. Київ 16 жовтня 2012 року № 5450-VI

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Яка вода тече із крана?

    Постійно у зверненнях на урядову телефонну гарячу лінію люди порушують питання забезпечення водопостачанням. Тож для органів влади завдання державного значення забезпечити постійним централізованим ...

    Підприємців реєструватимуть нотаріуси

    Формування і налагодження роботи системи державної реєстрації прав на нерухомість закінчено, і громадянам більше не потрібно годинами стояти в чергах. Наступним етапом повинна стати реєстрація ...

    Спільна праця робить нас шляхетнішими

    Український день навколишнього середовища був покликаний обєднати суспільство і владу заради фізичного очищення довкілля і морального очищення свідомості співгромадян. На вулиці вийшли представники ...

    Про затвердження порядків ведення реєстрів транспортних засобів, з яких сплачено екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, на які поширюється звільнення від сплати зазначеного податку, і взаємодії центральних органів виконавчої влади щодо обміну інформацією про видані довідки про сплату або звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, Кабінет Міністрів України

    Про затвердження порядків ведення реєстрів транспортних засобів, з яких сплачено екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, та транспортних засобів, на які поширюється звільнення від сплати зазначеного податку, і взаємодії центральних органів виконавчої влади щодо обміну інформацією про видані довідки про сплату або звільнення від сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів





    Юридическая практика:
    Про усунення права на спадкування

    Про усунення права на спадкування Адвокату по спадковим правовідносинам потрібно було вирішити спірну ситуацію про усунення від права на спадкування сестер ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій


    Консультации по наследству:
    Як діє заповіт після смерті людини

    Не можу розібратися з питанням про спадок. У подруги трапилася біда, у неї померли батьки, і вони не залишили заповіту на ...

    Чи можна оформити заповіт не на родича?

    Доброго дня, адвокати із питань спадщини! Мене цікавить питання про те, як скласти правильно заповіт не на родича? Мені вже ...

    Послуги з оформлення спадщини за дорученням

    Добрий день, шановні юристи по спадкових справах! Так вже вийшло, що я проживаю зараз в Росії, хоча народилася в Україні. ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca