Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Благодарим всех за качественную работу. Этот интернет проект -,действительно, сейчас - неповторимый в своем роде. Как здорово, что есть такие так необходимые всем интернет порталы. Интернет портал достаточно многофункционален в использовании. На нем здорово проводить свободное время - просто и быстро.

Огромнейшее спасибо за тот большущий труд, который Вы делаете каждый день для всех нас. Молодцы!!!

Чувствуется настоящая забота о ближних. Благодаря занимательному интернет проекту, наконец, надумался обзавестись безлимитом.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Юрій АНДРЕЄВ: «Не подачок, а уваги й поваги потребують чорнобильці»

    Юрій АНДРЕЄВ: «Не подачок, а уваги й поваги потребують чорнобильці»Президент Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України» Юрій АНДРЕЄВ

    Ентузіазм і патріотизм народу керівники Радянського Союзу вміло використовували для ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. Проте більшість тих, хто пройшов через горнило Чорнобиля, вважають ті події адекватною реакцією на критичну ситуацію. Вони переконані, що виконували громадянський обов’язок. Без віри в це хтозна, що могло б статися після аварії.

    Свої зобов’язання перед людьми, що втратили здоров’я, перед сім’ями, які залишилися без батьків і дітей, держава окреслювала в законах, гарантувавши підтримку вогнеборців. Передбачалася взаємна відповідальність держави й людини — так і повинно бути. Без цього суспільство нормально розвиватися не може.

    У незалежній Україні, на жаль, свої права ліквідаторам доводиться відстоювати різними шляхами. Так уже сталося, що влада свої зобов’язання (і то частково) виконує лише під тиском громадськості. Час показав, що найефективніше це вдається в діалозі і співпраці з урядом. При цьому йдеться не лише про виконання певного пункту закону, а й про розв’язання проблеми в цілому. Про особливості цього непростого процесу і його найневідкладніші завдання розповідає президент Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України» Юрій АНДРЕЄВ.

    Потерпілим — пріоритетний статус

    Юрію Борисовичу, складається враження, що тиску громадськості на байдужих депутатів і чиновників вимагають не лише ліквідатори, а й представники влади на місцях. Чи не про це свідчить ваша нещодавня поїздка в Житомирську область? Чим вона обумовлена, про що там ішлося?

    — Важливо, що ініціатором зустрічі виступив керівник облдержадміністрації Сергій Рижук. Значна частина області віднесена до зон чорнобильської катастрофи. Самотужки розв’язати проблеми, які там загострюються, регіон не в змозі. Потрібна відповідна загальнодержавна програма. Свої пропозиції щодо цього розробляє і наш союз.

    — На що звертаєте особливу увагу?

    — Площа території зон радіоактивного забруднення становить понад 53,5 тис. кв. км. До зон було віднесено територію 2293-х населених пунктів 12 областей України. Неодноразово уряди України виносили вольові рішення щодо необхідності ліквідації зон Чорнобильської катастрофи. А у вересні 2008 року було взагалі припинено виплати та надбавки населенню, яке проживало в зоні. І тільки після жорстких протестів, які організовував ВГОІ «Союз Чорнобиль України», виплати поновили. Але вони мізерні.

    Консервація нинішньої обстановки призводить до руйнації інфраструктури території та населених пунктів зони, росту безробіття серед працездатного населення, його зубожіння.

    Тому назріла жорстка необхідність прийняття заходів щодо розвитку зон Чорнобильської катастрофи.

    — Що для цього пропонуєте?

    — Закон «Про загальнодержавну програму соціально-економічного розвитку зон Чорнобильської катастрофи» має гарантувати довічне збереження соціальних пільг населенню, яке проживало на території зон Чорнобильської катастрофи з дня аварії по цей час. Паспортизація населених пунктів радіоактивно забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи територій повинна проводитись щорічно. Крім дозиметричної паспортизації територій, необхідно провести паспортизацію соціально-медичних умов проживання населення на забруднених територіях, включаючи оцінку рівня безробіття в цих зонах.

    Програма розвитку повинна передбачати надання зонам Чорнобильської катастрофи статусу територій пріоритетного економічного розвитку.

    Просимо дати доручення головам держадміністрацій Волинської, Рівненської, Житомирської, Київської, Чернігівської, Черкаської, Вінницької областей, міським головам Коростеня, Славутича, Сарн представити пропозиції щодо форм економічного стимулювання виробництва, які будуть включені до статусу територій пріоритетного економічного розвитку.

    Слід на 10—15 років розробити план створення та розвитку соціальних об’єктів, які вкрай необхідні для поліпшення якості життя населення: лікарень, шкіл, спортивних об’єктів, газифікації, забезпечення водопостачанням та транспортом.

    Необхідно сформувати окрему програму захисту матері та дитини для населення, яке проживає на території зон радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, щоб забезпечити сучасний стан допологового догляду, знизити рівень родових травм, вроджених захворювань немовлят.

    Для забезпечення кваліфікованими кадрами та фахівцями виконання програми розвитку зон Чорнобильської катастрофи, за направленням місцевих адміністрацій за бюджетні кошти готувати фахівців з вищою та середньою освітою з числа молоді, яка проживає на забруднених територіях. Необхідно розробити державну програму підтримки відновлення вирощування льону та хмелю, а також підприємств з їх переробки: в доаварійний період ці культури були основою економіки територій.

    Проведення громадського моніторингу за ефективністю виконання загальнодержавної програми соціально-економічного розвитку зон Чорнобильської катастрофи готові вести громадські організації ВГОІ «Союз Чорнобиль України». І все це доведеться робити власними силами.

    За дорученням попереднього уряду Міністерство праці та соціальної політики в квітні 2007 року провело наукову конференцію: «21 рік Чорнобильської катастрофи. Погляд у майбутнє», на якій прийняли національну доповідь, що бездоказово стверджувала відсутність медико-біологічних наслідків Чорнобильської катастрофи. На цих підставах міжнародні організації ООН та МАГАТЕ виступили із заявою щодо припинення реалізації міжнародних гуманітарних програм, які стосуються допомоги чорнобильцям України.

    Ліквідатори вимагають виконання законів. Фото Олександра ЛЕПЕТУХИ

    Плоди Меморандуму

    — Рік тому між урядом і «Союзом Чорнобиль України» підписано Меморандум «Про взаємодію і співробітництво». Чи став він результативним?

    — Однозначно. Пригадайте соціальне напруження, що визрівало напередодні його підписання. Дії попереднього уряду провокували соціальний вибух. У державі діяла адвокатсько-судова мафія, яка наживалася на бідах людей, відбираючи у них значну частину виплат за рішенням суду. Держава була не в змозі виконати судові рішення — грошей у бюджеті бракувало. Тож судові постанови здійснювали за рахунок оббирання чорнобильців, які заяв не писали. Аби виплатити кошти одному заявнику, у тридцяти ліквідаторів їх забирали. А додайте сюди нечесних суддів, які присуджували собі та своїм дружинам 25—30-тисячні пенсії...

    «Союз Чорнобиль України» добивався, щоб кожен чорнобилець мав право на зароблену, а не визначену судом пенсію. Влада нас підтримала. Шляхом діалогу вдалося розпочати конструктивну співпрацю. Тож чорнобильські виплати в 2012 році не зменшилися — вони зросли. Зокрема, поліпшилося фінансування охорони здоров’я. Звичайно, не до потрібних розмірів. Але ми розуміємо, що проблеми одразу і всі розв’язати не можна. Головне, є розуміння ситуації, намагання її поліпшити.

    — Фінансова база для оптимістичного розвитку подій поліпшилася?

    — На підставі положень Меморандуму уряд підвищив витратну частину чорнобильського бюджету порівняно з 2011 роком з 7,7 млрд грн до 10,5 млрд грн, тобто на 36%, хоч у цілому державний бюджет зріс на 10%. При цьому Пенсійний фонд збільшився з 3,2 млрд грн до 5,5 млрд грн, середня пенсія у інваліда-чорнобильця зросла з 1200 грн до 3200 грн. Була відновлена соціальна справедливість: фактично всі чорнобильці отримали право на одержання пенсії, яку заробили, хоч на першому етапі не вдалося домогтися підвищення пенсії учасникам ліквідації наслідків аварії, які не стали інвалідами, та евакуйованим із зони відчуження.

    Порівняно з показниками бюджету попереднього уряду фінансування програми медичного забезпечення чорнобильців збільшилася з 6 млн грн до 48 млн грн, а програма забезпечення житлом збільшилася з 0 грн до 150 млн грн. Такі реальні кроки. Хоч зроблено, звичайно, недостатньо.

    — Чи вносив «Союз Чорнобиль України» свої пропозиції до проекту бюджету наступного року?

    — Так, зокрема пропонуємо рівень фінансування програми «комплексне медично-санітарне забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та програми «Будівництво житла для чорнобильців» зберегти на рівні 2012 року, а саме 48 млн грн та 150 млн грн відповідно. Для осучаснення заробітної плати учасників ЛНА на ЧАЕС, за показниками середньої заробітної плати по Україні за 2007 рік необхідно передбачити збільшення витрат з пенсійного фонду на 468 млн грн.

    Рівень пенсійного забезпечення учасників ЛНА на ЧАЕС та громадян, евакуйованих із зони відчуження ЧАЕС явно недостатній (960—1200 грн). Їхній стан здоров’я значно гірший за більшість чорнобильських інвалідів. Тому вважаємо за необхідне підвищити їхні пенсії до рівня мінімальних пенсій учасників ЛНА на ЧАЕС за інвалідністю. На це буде треба орієнтовно 1—1,2 млрд грн на рік.

    Слід завершити проектні роботи та реконструкцію реабілітаційного центру «ДУ Національний Науковий центр радіаційної медицини», на що необхідно запланувати на 2013 р. 40 млн грн. Внесено також цілу низку інших пропозицій.

    Чиновник не повинен бути бар’єром

    Юрію Борисовичу, ще минулого року гостро постала проблема «реставрації» чорнобильського заробітку. Перестало існувати багато установ, організацій, військових частин, які направляли людей на ліквідацію аварії. Тепер нема кому підтвердити документально їхнє перебування там. Чи є зрушення в цій справі?

    — Маємо взаєморозуміння і підтримку Прем’єр-міністра. Зокрема, він дав доручення відповідним міністерствам і відомствам. Однак, як це часто буває, чиновники гальмують процес.

    — Важко зрозуміти — чому? Адже комісія, яка займалася «реставрацією» чорнобильського заробітку, працювала в 1993—1997 рр. Компроміс і відповіді на спірні питання знаходила. Чому досвід не використовується?

    — Чиновникам хочеться верховодити, бути останньою інстанцією, але при цьому ні за що не відповідати. Тож і вигадують різні ускладнення. Дійшло до того, що пропонують, аби рішення приймали регіони, а не міжвідомча державна комісія. Це може спричинити різнобій у підрахунках, а отже, й соціальне невдоволення. Сподіваємося, що найближчим часом Міністерство соціальної політики виконає доручення Прем’єр-міністра і проблему буде розв’язано.

    — Виконання Меморандуму між урядом і «Союзом Чорнобиль України» аналізують його прихильники і противники. Що ви скажете останнім?

    — На початку розмови ви правильно наголосили, що відповідальність держави, громадської організації і кожної людини має бути взаємною. Так уже побудоване життя, що для успіху треба шукати компроміс. А він можливий у діалозі, при взаєморозумінні і відповідальності за кожен крок. Тому важливо, щоб не порушували паритет довіри, щоб сторони виконували Меморандум. Щоб він діяв незалежно від зміни уряду. Йдеться про долі і життя людей, які віддали державі найдорожче. Дбати про них — обов’язок усього суспільства. Від того, якою буде ця турбота, залежить ставлення людей до держави, виховання почуття патріотизму у молоді.

    Микола ПЕТРУШЕНКО, «Урядовий кур’єр»

    ДОСЬЄ «УК»

    Юрій АНДРЕЄВ. Народився 1950 р. в Краснодарі, Росія. Там же закінчив Політехнічний інститут. З 1982 по 1989 рр. працював на Чорнобильській АЕС. 26 квітня 1986 р. з 16.00 брав участь у відключенні другого блоку АЕС — завдяки його зупинці аварію локалізовано рамками четвертого блоку.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Про встановлення вимог щодо провадження інших, видів діяльності Національному аерокосмічному університету ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг

    Про встановлення вимог щодо провадження інших, крім ліцензованих, видів діяльності Національному аерокосмічному університету ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"

    Про офіційні курси гривні до іноземної валюти, Національний банк України

    Національний банк України 18.07.2012 встановлює такі офіційні курси гривні до іноземної валюти* Код цифровий Код літерний Кількість одиниць Назва валюти Офіційний курс

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 13.12.2012 № 1618, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 13.12.2012 № 1618 Відповідно до Законів України "Про засади функціонування ринку природного газу"( 2467-17 ), "Про природні монополії"( 1682-14 ), Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики" та постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 28.11.2011 № 2255( z1502-11 ) "Про затвердження порядку формування інвестиційних програм газопостачальних, газорозподільних, газотранспортних та газозберігаючих підприємств", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 22.12.2011 за № 1502/20240, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Про затвердження Положення про функціонування фондових бірж, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2012 р. за № 2082/22394 Про затвердження Положення про функціонування фондових бірж Відповідно до абзацу другого статті 3, пунктів 1 та 5 частини першої, пунктів 1, 6, 7, 8, 13 та 37-2 частини другої статті 7, пункту 13 статті 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні"( 448/96-ВР ), статей 23 та 25 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ( 3480-15 ) Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку ВИРІШИЛА:





    Юридическая практика:
    Про усунення від права на спадкування

    Про усунення від права на спадкування У житті бувають такі ситуації, коли при розподілі спадщини, на її частину бажають претендувати ті спадкоємці, які хочуть ...

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про визнання права власності на половину частини ...

    Про визнання права власності на половину частини спадкового будинку У юридичній практиці часто бувають такі випадки, коли в питаннях оформлення спадщини, законні спадкоємці або спадкоємці за ...


    Консультации по наследству:
    Допомога в отриманні рішення суду за визнанням прав на спадщину

    Добрий день! Не так давно у мене помер батько, який мав будинок в особистій власності. Таким чином, залишився будинок у спадщину, ...

    Оформлення спадщини після смерті батька

    У нашій родині сталося величезне горе. Крім того, що помер батько, так і ще почалися розборки з приводу спадщини батька. З'явилися ...

    Обов'язкова частка у спадщині та вступ у права за заповітом

    Оскільки я вже пенсіонерка і маю повнолітніх дітей, але не маю можливості купити їм квартири, хочу від Вас отримати пораду ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca