Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Привет!. Сегодня совершенно случайно набрел на этот сайт, чему очень рад и доволен! С большим удовольствием сошлюсь на Вас на своей страничке в блоге!

Просто отличный сайт! Хорошенький ресурсик! Классно! Всё очень удобно и просто. Спасибочки за профессиональный сервис!

Этот интернет проект - класс очень много чего тут интересного и необходимого. Хочу пожелать вам держаться высоко и всего самого... в Вашей работе!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

про про часткове скасування постанов - Київський окружний адміністративний суд - Лисенко В.І.

  1. КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
  2. ПОСТАНОВА
  3. І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 жовтня 2012 року 2а-4677/12/1070

Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді -Лисенко В.І. суддів: Леонтовича А.М., Брагіної О.Є., за участю секретаря судового засідання - Маковецької І.М.,

представників позивача: ОСОБА_1, ОСОБА_2,

представників відповідача: Пантелеєва В.Л., Сіданіча М.О., Волошина Ю.І.,

треті особи: ОСОБА_6, ОСОБА_7,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві, адміністративну справу:

за позовом кандидата в народні депутати України ОСОБА_8 в особі довіреної особи ОСОБА_1

до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України по одномандатному виборчому округу №97,

треті особи: ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14,

про про часткове скасування постанов,

в с т а н о в и в:

06 жовтня 2012 року до Київського окружного адміністративного суду звернувся кандидат в народні депутати України ОСОБА_8 в особі довіреної особи ОСОБА_1 з позовом до Окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу № 97 з виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року, треті особи: ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, про часткове скасування постанов від 03.10.12 № 15, № 16, № 17, № 21, № 32, № 34, № 37, № 49, якими було достроково припинено повноваження членів дільничних виборчих комісій ОВК № 97 у зв'язку з неявкою на перші два засідання.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що постанови відповідача від 03.10.2012 № 15, № 16, № 17, № 21, № 32, № 34, № 37, № 49 «Про дострокове припинення членів дільничних виборчих комісій одномандатного виборчого округу № 97 з виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року»є такими, що порушують норми законодавства про вибори народних депутатів, а тому мають бути скасовані.

Представники відповідача в судовому засіданні проти позову заперечували, пояснили, що члени ДВК, повноваження яких були припинені достроково, належним чином повідомлялись про засідання комісій, ухилялись від своїх обов'язків, визначених Законом України "Про вибори народних депутатів України". На думку відповідача, оскаржувані рішення прийняті з урахуванням вимог чинного законодавства, оскільки він діяв у межах повноважень, наданих йому законами України та підзаконними нормативно-правовими актами. Представники відповідача у судовому засіданні просили суд у задоволенні позову відмовити.

Треті особи позов підтримали повністю, з підстав зазначених в позовній заяві, просили суд позов задовольнити.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд зазначає наступне.

03 жовтня 2012 року постановами № 13 № 15, № 16, № 17, № 21, № 32, № 34, № 37, № 49 Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області достроково припинено повноваження членів дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України 28.10.2012 року одномандатного виборчого округу № 97.

Зі змісту постанов Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області від 03.10.2012 року № 13 № 15, № 16, № 17, № 21, № 32, № 34, № 37, № 49 вбачаються зміни в складі дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області, а саме були припинені повноваження наступних осіб:

- дільнична виборча комісія № 321219 ОВК № 97, ОСОБА_9;

- дільнична виборча комісія № 320227 ОВК № 97 ОСОБА_7;

- дільнична виборча комісія№ 320253 ОВК № 97 ОСОБА_10;

- дільнична виборчаа комісія № 320269 ОВК № 97 ОСОБА_11;

- дільнична виборча комісія № 321232 ОВК № 97 ОСОБА_12;

- дільнична виборча комісія № 321234 ОВК № 97 ОСОБА_13;

- дільнична виборча комісія № 320233 ОВК № 97 ОСОБА_14;

- дільнична виборча комісія № 320229 ОВК № 97 ОСОБА_6.

У судовому засіданні представник позивача наполягав на тому, що вказані постанови були прийняті без з'ясування того факту, чи були належним чином повідомлені члени виборчої комісії, що є грубим порушенням вимог Закон України "Про вибори народних депутатів України" та Постанови ЦВК «Про роз'яснення питання щодо порядку внесення змін до складу окружних та дільничних виборчих комісій з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року»

Не погоджуючись з вказаними постановами, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Основні засади, організація і порядок проведення виборів народних депутатів України визначені Законом України "Про вибори народних депутатів України"від 17.11.2011 № 4061-VI (далі - Закон України від 17.11.2011 № 4061-VI).

Відповідно до частини першої статті 11 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI, виборчий процес - це здійснення суб'єктами виборчого процесу виборчих процедур, передбачених цим Законом.

Пунктом 2 частини п'ятої статті 11 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI визначено, що одним із етапів виборчого процесу є утворення виборчих комісій.

Відповідно до положень статті 19 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI , підготовка організації і проведення голосування та підрахунок голосів виборців здійснюється на виборчих дільницях, що утворюються Центральною виборчою комісією або окружною виборчою комісією відповідно до цього Закону та існують на постійній чи тимчасовій основі. Кожна виборча дільниця має порядковий номер, адресу приміщення для голосування та місцезнаходження (адресу приміщення) дільничної виборчої комісії. Приміщення для голосування та приміщення дільничної виборчої комісії можуть мати однакову адресу.

Згідно із статтею 25 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів депутатів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про вибори депутатів.

Окружна виборча комісія є комісією вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій в межах відповідного одномандатного округу, забезпечує підготовку та проведення виборів депутатів в одномандатному окрузі та в загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу; утворює дільничні виборчі комісії відповідно до цього Закону, крім випадку, передбаченого у частині тринадцятій статті 28 цього Закону. Заслуховує інформацію дільничних виборчих комісій, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань підготовки і проведення виборів.

Організація роботи окружних та дільничних виборчих комісій врегульована статтею 33 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI. Зокрема встановлено, що виборча комісія є колегіальним органом. Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії.

Порядок скликання і проведення засідань виборчих комісій встановлено статтею 33 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI, іншими положеннями Закону, а також Порядком ведення діловодства у виборчих комісіях та комісіях з референдумів, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 15.09.2010 N 350 (далі -Порядок від 15.09.2010 N 350). Зокрема, засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний та є повноважним за умови присутності більше половини членів комісії від складу цієї комісії.

Відповідно до положень статті 36 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI, члени виборчої комісії зобов'язані брати участь у засіданнях виборчої комісії.

Згідно із статтею 37 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI та підпунктом 5 пункту 1.3 Постанови від 30.09.2012 № 667 «Про роз'яснення питання щодо порядку внесення змін до складу окружних та дільничних виборчих комісій з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року»(далі -Постанова від 30.09.2012 № 667), повноваження члена виборчої комісії припиняються достроково виборчою комісією, яка її утворила.

Повноваження члена виборчої комісії з підстави, зазначеної у підпункті 5 цього пункту, припиняються у разі відмови особи поставити свій підпис під текстом присяги на засіданні виборчої комісії або неприбуття такої особи на перші два засідання виборчої комісії після його включення до складу цієї комісії, про які його належним чином повідомлено (листом, телеграмою, телефонограмою, факсограмою тощо).

У випадку неприбуття такої особи на перші два засідання виборчої комісії після його включення до складу цієї комісії, рішення про дострокове припинення повноважень члена виборчої комісії приймається виборчою комісією, яка утворила відповідну комісію, після отримання витягів з протоколів засідань комісії, на яких розглядалося питання про складення присяги члена комісії та був встановлений відповідний факт.

Згідно із частиною третьою статті 35 Закону України від 17.11.2011 № 4061-VI, рішення виборчої комісії з розглянутого питання оформляється у формі постанови, яка повинна містити: найменування комісії; найменування постанови; час, дату та місце прийняття і порядковий номер постанови; мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії, посиланнями на відповідні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня чи рішення суду, якими керувалася комісія при прийнятті постанови; резолютивну частину.

Таким чином, як свідчить аналіз норм чинного законодавства, окружна виборча комісія має право достроково припинити повноваження члена дільничної виборчої комісії у випадку невиконання ним його обо'язків, зокрема у разі неприбуття такої особи на перші два засідання виборчої комісії після його включення до складу цієї комісії, про які його належним чином повідомлено (листом, телеграмою, телефонограмою, факсограмою тощо).

Таке рішення приймається на засіданні комісії у разі надходження до неї витягів з протоко протоколів засідань комісії, на яких розглядалося питання про складення присяги члена комісії та був встановлений відповідний факт. Проте, суд зазначає, що згідно чинного законодавства, ОВК не перевіряє дії ДВК, зокрема в частині належного повідомлення членів ДВК про дату проведення засідань.

Як убачається з матеріалів справи, підставою для прийняття оскаржуваних постанов були витяги з протоколів засідань дільничних виборчих комісій № 321219, 320227, 320253, 320269, 321232, 321234, 320233, 320229, які надійшли на адресу відповідача з клопотаннями про дострокове припинення повноважень членів комісій у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

Так, дільничною виборчою комісією № 321219 одномандатного виборчого округу № 97 Київської області 01.10.12 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області було надіслано клопотання про дострокове припинення повноважень члена ДВК № 321219 ОВО № 97 ОСОБА_9 (суб'єкт подання -кандидат у народні депутати ОСОБА_8.) у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

З витягу з протоколу ДВК № 321219 ОВО № 97 від 28.09.2012 року № 1 встановлено, що кількісний склад комісії 24 (двадцять чотири) особи, присутніми на засіданні були 14 (чотирнадцять) членів ДВК, відсутніми на засіданні були 10 (десять) членів ДВК, з числа яких відсутньою була ОСОБА_9.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 321219 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 14 (чотирнадцять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 14 (чотирнадцять) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 14 (чотирнадцять) членів ДВК № 321219.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 10 (десять) членів комісії ДВК № 321219 ОВО № 97.

З витягу з протоколу ДВК № 321219 ОВО № 97 від 30.09.2012 року № 2 встановлено, що кількісний склад комісії 24 (двадцять чотири) особи, присутніми на засіданні були 22 (двадцять два) члени ДВК, відсутнім на засіданні був 2 (два) члени ДВК, в тому числі була відсутня ОСОБА_9.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 321219 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 22 (двадцять два) члени ДВК. Проголосували за це рішення 22 (двадцять два) члени ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 9 (дев'ять) членів ДВК № 321219.

Отже, присягу члена комісії прийняли та підписали 23 (двадцять три) члена ДВК № 321219 із кількісного складу 24 (двадцять чотири) члени.

Присягу члена комісії не прийняв через відсутність на засіданні комісії 1 (один) член комісії ДВК № 321219 ОВО № 97, а саме ОСОБА_9.

Дільничною виборчою комісією № 320227 одномандатного виборчого округу № 97 Київської області 01.10.12 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області було надіслано клопотання про дострокове припинення повноважень члена ДВК № 320227 ОВО № 97 ОСОБА_7. (суб'єкт подання -кандидат у народні депутати ОСОБА_8.) у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

З витягу з протоколу ДВК № 320227 ОВО № 97 від 28.09.2012 року № 1 встановлено, що кількісний склад комісії 18 (вісімнадцять) осіб, присутніми на засіданні були 10 (десять) членів ДВК, відсутніми на засіданні були 8 (вісім) членів ДВК, з числа яких відсутнім був ОСОБА_7.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320227 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 10 (десять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 10 (десять) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 10 (десять) членів ДВК № 320227.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 8 (вісім) членів комісії ДВК № 320227 ОВО № 97.

З витягу з протоколу ДВК № 320227 ОВО № 97 від 30.09.2012 року № 2 встановлено, що кількісний склад комісії 18 (вісімнадцять) осіб, присутніми на засіданні були 16 (шістнадцять) членів ДВК, відсутнім на засіданні був 2 (два) члени ДВК, в тому числі був відсутнім ОСОБА_7.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320227 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були 16 (шістнадцять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 16 (шістнадцять) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 6 (шість) членів ДВК № 320227.

Отже, присягу члена комісії прийняли та підписали 16 (шістнадцять) членів ДВК № 320227 із кількісного складу 18 (вісімнадцять).

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 2 (два) члени комісії ДВК № 320227ОВО № 97, в тому числі ОСОБА_7.

Дільничною виборчою комісією № 320253 одномандатного виборчого округу № 97 Київської області 01.10.12 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області було надіслано клопотання про дострокове припинення повноважень члена ДВК № 320253 ОВО № 97 ОСОБА_10. (суб'єкт подання -кандидат у народні депутати ОСОБА_8.) у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

З витягу з протоколу ДВК № 320253 ОВО № 97 від 29.09.2012 року № 1 встановлено, що кількісний склад комісії 20 (двадцять) осіб, присутніми на засіданні були 11 (одинадцять) членів ДВК, відсутніми на засіданні були 11 (одинадцять) членів ДВК, з числа яких відсутнім був ОСОБА_10.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320253 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 11 (одинадцять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 11 (одинадцять) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 11 (одинадцять) членів ДВК № 320253.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 10 (десять) членів комісії ДВК № 320253 ОВО № 97.

З витягу з протоколу ДВК № 320253 ОВО № 97 від 30.09.2012 року № 2 встановлено, що кількісний склад комісії 20 (двадцять) осіб, присутніми на засіданні були 15 ( п'ятнадцять два) членів ДВК, відсутнім на засіданні був 5 (п'ять) членів ДВК, в тому числі був відсутнім ОСОБА_10.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320253 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 15 ( п'ятнадцять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 15 ( п'ятнадцять два) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 4 (чотири) члени ДВК № 320253.

Отже, присягу члена комісії прийняли та підписали 15 ( п'ятнадцять два) членів ДВК № 320253 із кількісного складу 20 (двадцять) членів.

Присягу члена комісії не прийняв через відсутність на засіданні комісії 5 (п'ять) членів комісії ДВК № 320253 ОВО № 97, в тому числі ОСОБА_10.

Дільничною виборчою комісією № 320269 одномандатного виборчого округу № 97 Київської області 01.10.12 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області було надіслано клопотання про дострокове припинення повноважень члена ДВК № 320269 ОВО № 97 ОСОБА_11 (суб'єкт подання - кандидат у народні депутати ОСОБА_8.) у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

З витягу з протоколу ДВК № 320269 ОВО № 97 від 28.09.2012 року № 1 встановлено, що кількісний склад комісії 13 (тринадцять) осіб, присутніми на засіданні були 10 (десять) членів ДВК, відсутніми на засіданні були 10 (десять) членів ДВК, з числа яких відсутнім був ОСОБА_11.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320269 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 10 (десять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 10 (десять) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 10 (десять) членів ДВК № 320269.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 3 (три) члени комісії ДВК № 320269 ОВО № 97.

З витягу з протоколу ДВК № 320269 ОВО № 97 від 30.09.2012 року № 2 встановлено, що кількісний склад комісії 18 (вісімнадцять) осіб, присутніми на засіданні були 15 ( п'ятнадцять) членів ДВК, відсутнім на засіданні були 3 (три) члени ДВК, в тому числі був відсутнім ОСОБА_11.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320269 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 15 ( п'ятнадцять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 15 ( п'ятнадцять два) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 5 (п'ять) членів ДВК № 320269.

Отже, присягу члена комісії прийняли та підписали 15 ( п'ятнадцять два) членів ДВК № 320269 із кількісного складу 18 (вісімнадцять) членів.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 3 (три) члени комісії ДВК № 320269 ОВО № 97, в тому числі ОСОБА_11.

Дільничною виборчою комісією № 321232 одномандатного виборчого округу № 97 Київської області 01.10.12 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області було надіслано клопотання про дострокове припинення повноважень члена ДВК № 321232 ОВО № 97 ОСОБА_12 (суб'єкт подання -кандидат у народні депутати ОСОБА_8.) у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

З витягу з протоколу ДВК № 321232 ОВО № 97 від 29.09.2012 року № 1 встановлено, що кількісний склад комісії 24 (двадцять чотири) особи, присутніми на засіданні були 16 (шістнадцять) членів ДВК, відсутніми на засіданні були 8 (вісім) членів ДВК, з числа яких відсутньою була ОСОБА_12.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 321232 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 16 (шістнадцять) членів ДВК,. Проголосували за це рішення 16 (шістнадцять) членів ДВК,; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 16 (шістнадцять) членів ДВК, № 321232.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 8 (вісім) членів комісії ДВК № 321232 ОВО № 97.

З витягу з протоколу ДВК № 321232 ОВО № 97 від 30.09.2012 року № 2 встановлено, що кількісний склад комісії 24 (двадцять чотири) особи, присутніми на засіданні були 21 ( двадцять один) член ДВК, відсутнім на засіданні були 3 (три) члени ДВК, в тому числі відсутньою була ОСОБА_12.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 321232 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 21 ( двадцять один) член ДВК. Проголосували за це рішення 21 ( двадцять один) член ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 5 (п'ять) членів ДВК № 321232.

Отже, присягу члена комісії прийняли та підписали 21 ( двадцять один) член ДВК № 321232 із кількісного складу 24 (двадцять чотири) члени.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 3 (три) члени комісії ДВК № 321232 ОВО № 97, в тому числі ОСОБА_12.

Дільничною виборчою комісією № 321234 одномандатного виборчого округу № 97 Київської області 01.10.12 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області було надіслано клопотання про дострокове припинення повноважень члена ДВК № 321234 ОВО № 97 ОСОБА_13 (суб'єкт подання -кандидат у народні депутати ОСОБА_8.) у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

З витягу з протоколу ДВК № 321234 ОВО № 97 від 29.09.2012 року № 1 встановлено, що кількісний склад комісії 24 (двадцять чотири) особи, присутніми на засіданні були 13 (тринадцять) членів ДВК, відсутніми на засіданні були 11 (одинадцять) членів ДВК, з числа яких відсутньою була ОСОБА_13.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 321234 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 13 (тринадцять) членів ДВК,. Проголосували за це рішення 13 (тринадцять) членів ДВК,; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 13 (тринадцять) членів ДВК, № 321234.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 11 (одинадцять) членів комісії ДВК № 321234 ОВО № 97.

З витягу з протоколу ДВК № 321234 ОВО № 97 від 30.09.2012 року № 2 встановлено, що кількісний склад комісії 24 (двадцять чотири) особи, присутніми на засіданні були 21 ( двадцять один) член ДВК, відсутнім на засіданні були 3 (три) члени ДВК, в тому числі відсутньою була ОСОБА_13.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 321234 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 21 ( двадцять один) член ДВК. Проголосували за це рішення 21 ( двадцять один) член ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 9 (дев'ять) членів ДВК № 321234.

Отже, присягу члена комісії прийняли та підписали 21 (двадцять один) член ДВК № 321234 із кількісного складу 24 (двадцять чотири) члени.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 2 (два) члени комісії ДВК № 321234 ОВО № 97, в тому числі ОСОБА_13.

Дільничною виборчою комісією № 320233 одномандатного виборчого округу № 97 Київської області 01.10.12 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області було надіслано клопотання про дострокове припинення повноважень члена ДВК № 320233 ОВО № 97 ОСОБА_14 (суб'єкт подання -кандидат у народні депутати ОСОБА_8.) у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

З витягу з протоколу ДВК № 320233 ОВО № 97 від 28.09.2012 року № 1 встановлено, що кількісний склад комісії 24 (двадцять чотири) особи, присутніми на засіданні були 12 (дванадцять) членів ДВК, відсутніми на засіданні були 12 (дванадцять) членів ДВК, з числа яких відсутнім був ОСОБА_14.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320233 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 12 (дванадцять) членів ДВК,. Проголосували за це рішення 12 (дванадцять) членів ДВК,; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 12 (дванадцять) членів ДВК, № 320233.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 12 (дванадцять) членів ДВК № 320233 ОВО № 97.

З витягу з протоколу ДВК № 320233 ОВО № 97 від 30.09.2012 року № 2 встановлено, що кількісний склад комісії 24 (двадцять чотири) особи, присутніми на засіданні були 16 (шістнадцять) членів ДВК, відсутнім на засіданні були 8 (вісім) членів ДВК, в тому числі відсутнім був ОСОБА_14..

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320233 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 16 (шістнадцять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 16 (шістнадцять) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 8 (вісім) членів ДВК № 320233.

Отже, присягу члена комісії прийняли та підписали 20 (двадцять один) член ДВК № 320233 із кількісного складу 24 (двадцять чотири) члени.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 4 (чотири) члени комісії ДВК № 320233 ОВО № 97, в тому числі ОСОБА_14.

Дільничною виборчою комісією № 320229 одномандатного виборчого округу № 97 Київської області 01.10.12 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 97 Київської області було надіслано клопотання про дострокове припинення повноважень члена ДВК № 320229 ОВО № 97 ОСОБА_6 (суб'єкт подання -кандидат у народні депутати ОСОБА_8.) у зв'язку з відмовою скласти присягу члена комісії.

З витягу з протоколу ДВК № 320229 ОВО № 97 від 28.09.2012 року № 1 встановлено, що кількісний склад комісії 18 (вісімнадцять) осіб, присутніми на засіданні були 9 (дев'ять) членів ДВК, відсутніми на засіданні були були 9 (дев'ять) членів ДВК, з числа яких відсутнім був ОСОБА_6.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320229 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні були 9 (дев'ять) членів ДВК. Проголосували за це рішення були 9 (дев'ять) членів ДВК,; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали були 9 (дев'ять) членів ДВК, № 320229.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії були 9 (дев'ять) членів ДВК № 320229 ОВО № 97.

З витягу з протоколу ДВК № 320229 ОВО № 97 від 30.09.2012 року № 2 встановлено, що кількісний склад комісії 18 (вісімнадцять) осіб, присутніми на засіданні були 11(одинадцять) членів ДВК, відсутнім на засіданні були 7 (сім) членів ДВК, в тому числі відсутнім був ОСОБА_6.

На порядок денний було поставлено питання скласти присягу членами дільничної виборчої комісії № 320229 одномандатного виборчого округу № 97.

На час голосування були присутні 11(одинадцять) членів ДВК. Проголосували за це рішення 11(одинадцять) членів ДВК; проти -немає; утримались -немає. Присягу члена комісії прийняли та підписали 7 (вісім) членів ДВК № 320229.

Отже, присягу члена комісії прийняли та підписали 16 (шістнадцять) членів ДВК № 320229 із кількісного складу 18 (вісімнадцять) членів.

Присягу члена комісії не прийняли через відсутність на засіданні комісії 2 (два) члени комісії ДВК № 320229 ОВО № 97, в тому числі ОСОБА_6.

Наявні матеріали справи свідчать, що рішення комісії про дострокове припинення повноважень членів ДВК було прийнято відповідачем після надходження до окружної виборчої комісії витягів з протоколів засідань ДВК № 321219, № 320227, № 320253, № 320269, № 321234, № 321229, № 320233, № 321229.

Суд не приймає до уваги твердження представника позивача про те, що окружна виборча комісія зобов'язана була при прийнятті рішення дослідити факт належного повідомлення членів ДВК, повноваження яких було припинено, оскільки ні Закон України «Про вибори народних депутатів» ні Постанова ЦВК «Про роз'яснення питання щодо порядку внесення змін до складу окружних та дільничних виборчих комісій з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року»не покладають на відповідача такий обов'язок.

Тобто, приймаючі оскаржувані постанови, відповідач діяв відповідно до вимог статті 37 Закону України «Про вибори народних депутатів»та пункту 1.3. Постанови ЦВК «Про роз'яснення питання щодо порядку внесення змін до складу окружних та дільничних виборчих комісій з чергових виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року».

Представником позивача та третіми особами не надано суду доказів скасування витягів з протоколів, на підставі яких був встановлений факт неприбуття третіх осіб на засідання комісій, та рішень, якими б визнавались протиправними дії чи бездіяльність ДВК щодо неналежного повідомлення членів ДВК про дату та час засідання ДВК.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що наведені у позовній заяві доводи позивача є неогрунтованими, а позов таким, що не підлягає задоволенню.

У відповідності до частини дев'ятої статті 172 Кодексу адміністративного судочинства України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

З матеріалів справи вбачається, що позивачами не сплачено судовий збір під час подання позову.

Відповідно до частини першої статті 98 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує питання щодо судових витрат у постанові суду або ухвалою.

Приписами частини другої статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що розмір судового збору, порядок його сплати і звільнення від сплати встановлюються законом.

Розміри ставок судового збору визначені статтею 4 Закону України від 08.07.2011 № 3674-VI "Про судовий збір".

Статтею 94 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

З огляду на вказане суд вважає за необхідне стягнути з позивача судовий збір у відповідності до законодавства.

Відповідачем не надано суду доказів понесення ним судових витрат, тому підстави для присудження на його користь судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 11, 14, 69, 70, 71, 97, 98, 157-163, 172, 177 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-

п о с т а н о в и в:

1. У задоволенні адміністративного позову - відмовити.

2. Стягнути з кандидата в народні депутати України ОСОБА_8 до Державного бюджету судовий збір у розмірі 257 (двісті п'ятдесят сім) гривень 52 копійки.

Судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 172-175 КАС України, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених статтями 172-175 цього Кодексу, можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у дводенний строк з дня їх проголошення.

Головуючий - суддя Лисенко В.І.

Судді: Леонтович А.М.

Брагіна О.Є.

Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови - 08 жовтня 2012 р.

Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

Вам будет интересно:

Про звільнення суддів, Верховна Рада України

ПОСТАНОВА  Верховної Ради України Відповідно до пункту 9 частини п’ятої статті 126 Конституції України( 254к/96-ВР ) Верховна Рада України постановляє:

Відбулося засідання Експертної ради пілотного Проекту «Впровадження навчальної програми з питань судового адміністрування»

8 лютого 2013 року в приміщенні Державної судової адміністрації України відбулося чергове засідання Експертної ради пілотної Проекту «Впровадження навчальної програми з питань судового адміністрування». ...

Луцький громадський електротранспорт оновлять

Для оновлення парку громадського електротранспорту та підтримки вітчизняного виробника Уряд реалізує спеціальні державні програми. Зокрема, з 2010 по 2012 рік для міст України було придбано 363 ...





Юридическая практика:
Про визнання права власності на спадкове майно ...

Про визнання права власності на спадкове майно за законом Громадянка звернулася до юриста по спадковим справам з метою отримати допомогу у вирішенні питання про визнання права власності ...

Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення ...

Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може ...

Про визнання заповіту недійсним та усунення від ...

Про визнання заповіту недійсним та усунення від права на спадкування У своїй юридичній практиці адвокати по спадковим питанням зіткнулися із такою цікавою справою, коли клієнт просив допомогти ...


Консультации по наследству:
Послуги з оформлення спадщини за дорученням

Добрий день, шановні юристи по спадкових справах! Так вже вийшло, що я проживаю зараз в Росії, хоча народилася в Україні. ...

Коли оскаржити заповіт досить просто

У мене виникла ситуація, коли без допомоги кваліфікованого адвоката зі спадкових питань не обійтися. Вже не раз до Вас звертаюся ...

Якщо залишилася квартира після смерті

Доброго дня, шановні консультанти з юридичних питань! Звертаюся до Вас за порадою, оскільки ви не перший раз мені допомагаєте, ...


Новости наследственных дел:
На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

Судья не может считаться независимым от политического .

Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


Рекомендации пользователей:
1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca