Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот портал здоровский! работал на нем довольно чуть ли не по три раза на день. Думаю, что этот интернет проект ожидает светлое будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими трудами почаще! Действуйте!

Да, тут много нужной информации. Большущее спасибо. Очень благодарны! Ребята - действительно молодцы.

Этот интернет портал суперовый! Пользовался довольно часто. Думаю, что этот интернет сайт ждет хорошее будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами почаще! Дерзайте!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Дмитро ТЕВЕЛЄВ: «Несправедливо, коли інвестиційні інструменти оподатковуються по-різному»

    Дмитро ТЕВЕЛЄВ: «Несправедливо, коли інвестиційні інструменти оподатковуються по-різному»Голова Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Дмитро ТЕВЕЛЄВ

    Одним з найбільших розчарувань для гравців фондового ринку є рішення про впровадження акцизу на відчуження цінних паперів (ЦП), яке набуло чинності з 1 січня 2013 р. Для очільників Міндоходів фондовий ринок став мішенню через впевненість у тому, що для ухиляння від оподаткування часто використовують саме його механізми. Очевидно, податківців ввів в оману обсяг зареєстрованих угод з ЦП на вітчизняному фондовому ринку (у 2012 році цей показник сягнув 2,5 трлн гривень, що перевищує обсяг ВВП України). Проте фактична вартість усіх ЦП на вітчизняному ринку в багато разів менша. Вказані обсяги є сукупним результатом операцій з їх купівлі-продажу, які можуть здійснюватися лише з одним цінним папером... понад сотню разів на день.

    Про взаєморозуміння та дискусійні моменти Комісії з цінних паперів та фондового ринку з учасниками ринку та іншими відомствами «УК» розповідає голова НКЦПФР Дмитро ТЕВЕЛЄВ.

    Дмитре Михайловичу, торік загальний обсяг випусків емісійних цінних паперів зменшився на 39,87% порівняно з 2011 роком. Практично немає залучення нових коштів через емісію акцій…

    — Основним чинником зменшення обсягів емісії стало згортання участі іноземних банківських інститутів у капіталі банків України. Проте наразі ми бачимо, навпаки, збільшення обсягу зареєстрованих випусків акцій: якщо порівнювати з минулим роком, то цей показник підвищився на 10,51 мільярда гривень (більшість із них зареєстровані саме в рамках збільшення статутних фондів). Динаміка обсягів емісії цінних паперів залежатиме від ринкової кон’юнктури й бажання самих емітентів. З огляду на нинішню позитивну динаміку, сподіваємося, що за підсумками 2013-го цей показник вийде на «твердий плюс».

    — За оцінками НКЦПФР, найпопулярнішим питанням, щодо якого надходило найбільше скарг упродовж 2012 року (70% від загальної кількості), були порушення прав міноритарних акціонерів менеджментом акціонерних товариств.

    — Ситуація, що склалася, — наслідок приватизаційних процесів в Україні. З метою захисту прав акціонерів цього року ми підготували два законопроекти — про впровадження сквіз-ауту (обов’язковий продаж акцій на вимогу мажоритарного акціонера, власника 95% акцій і більше, що дає змогу міноритарію продати свої акції за справедливою ціною) і про похідні позови. Механізм похідного позову полягає в наданні певному учасникові (акціонеру — в цьому законопроекті власникам не менше 5% статутного капіталу) госптовариства права звернутися до суду для притягнення до відповідальності посадових осіб товариства за збитки, завдані підприємству їхніми незаконними діями.

    — Як ви оцінюєте здобутки комісії щодо розвитку корпоративного управління в країні?

    — Інвестор зацікавлений у впровадженні сучасних правил і стандартів корпоративного управління. Реформа корпоративного управління була розпочата ще навесні 2009 року, з набранням чинності Закону України «Про акціонерні товариства». Ми відстежуємо виконання й дотримання норм закону, а також вдосконалюємо корпоративне законодавство, впроваджуючи ініціативи, спрямовані на дотримання паритету акціонерів, зокрема залучення на ринок сучасних світових практик, у т. ч. введення позиції корпоративного секретаря, можливості заочного проведення загальних зборів акціонерів та ін. Адже якісні корпоративні стандарти мають бути звичайною практикою для акціонерних товариств.

    — У жовтні цього року набуде чинності Закон України «Про депозитарну систему», згідно з яким на базі Національного депозитарію України (НДУ) буде створено єдиний у країні Центральний депозитарій. Водночас має запрацювати і Розрахунковий центр. Чи не завадить впровадженню «революційних» жовтневих перемін розпочатий сезон відпусток?

    — Комісія підготувала ряд нормативних документів на виконання цього закону. Це Положення про порядок дематеріалізації іменних цінних паперів (вводить новації, пов’язані зі спрощенням обліку ЦП та приведенням нинішніх стандартів депозитарного обліку у відповідність з міжнародними), а також Порядок передачі цінних паперів на депозитарне обслуговування до Центрального депозитарію і Порядок передачі інформації, що міститься в системі реєстру власників іменних цінних паперів, до системи депозитарного обліку. Два останніх документи регламентують передачу стратегічно важливої інформації і, власне, цінних паперів до Центрального депозитарію, який вестиме облік всіх цінних паперів у країні (крім облігацій внутрішньої державної позики та муніципальних). Це має покласти початок процесу створення на базі Національного депозитарію України оновленої установи — Центрального депозитарію. Вже активно триває передача глобальних сертифікатів із Всеукраїнського депозитарію цінних паперів (ВДЦП) до НДУ, і якщо існуюча динаміка, близько 900 випусків на місяць, збережеться, то можна очікувати своєчасного старту роботи Центрального депозитарію. Власність на цінні папери акціонерів, у тому числі держави, повинна бути під захистом чіткої депозитарної системи й Центрального депозитарію.

    — Як вплинуло впровадження особливого податку на відчуження цінних паперів (акцизу) на обсяги та структуру торгівлі на біржовому та позабіржовому ринках?

    — Складно дати однозначну відповідь хоча б тому, що змінилася база статистики. І будь-які коментарі з цього питання будуть доречними лише за результатами роботи «за новими правилами» принаймні протягом року. Так, обсяги торгівлі певними інструментами, наприклад, векселями, знизилися, але, в той же час, Міністерство доходів і зборів досить гнучко реагує на ситуацію на ринку — вже зараз готові зміни до Податкового кодексу в частині акцизу на цінні папери.

    Обсяг біржових контрактів з ЦП протягом січня—квітня 2013 року порівняно з даними за аналогічний період 2012 року збільшився на 49,6% (найбільші обсяги торгів зафіксовані з держоблігаціями — 73,75% від загального обсягу та облігаціями підприємств — 12,07%).

    — Акцизний податок на операції з відчуження цінних паперів стягується з українських недержавних пенсійних фондів (НПФ), що знижує дохідність пенсійних активів. Чи виступатиме комісія проти оподаткування пенсійних коштів громадян, які самі піклуються про «додаткову» пенсію на старість?

    — На основі аналізу перших місяців після впровадження цього податку можна констатувати наявність певних складнощів для учасників ринку. Нині шукаємо різні варіанти їх подолання, які б задовольнили всі зацікавлені сторони. Але, безумовно, не впровадження акцизу на операції за участю НПФ є найбільшими труднощами сьогодні, адже більшість таких операцій здійснюється на біржовому ринку і не обкладається акцизом. Набагато вагомішим є питання запровадження другого рівня пенсійної реформи. Наразі регулятор ініціює певні зміни в цьому напрямі, що сприятимуть появі нових інструментів та поліпшенню ситуації на ринку в цілому.

    — Рік-півтора органи ДПС під час податкових перевірок торговців цінними паперами масово звинувачували їх у невключенні до складу оподатковуваного доходу вартості цінних паперів, придбаних на фондових біржах. Підставою для величезних донарахувань було… невизнання податківцями біржових звітів як первинних документів, що підтверджують витрати за операціями з цінними паперами (хоча це передбачено Податковим кодексом). Подібні звинувачення висувалися й до клієнтів торговців, у тому числі інвестиційних фондів. Чи виправилася ця ситуація нині?

    — Комісія не брала участь у таких перевірках учасників ринку податковими органами і знає про них лише з публікацій в пресі, тому ми не можемо чітко говорити про їх результати. Але не можна не визнати, що труднощі з визначенням бази для оподаткування існували. Нині це питання можна назвати врегульованим нормативно. Податковий кодекс доопрацьовуватиметься в частині оподаткування операцій з цінними паперами.

    — Чи погоджене Положення про порядок визначення біржового курсу для застосування нульової ставки акцизу? На яку кількість цінних паперів пошириться нульова ставка після набрання чинності нового положення?

    — Цей документ оприлюднений і узгоджується Міністерством доходів і зборів, після чого буде переданий Мінфіну. А існуючий підхід до визначення біржового курсу відповідно до нової редакції Положення про функціонування фондових бірж легітимний і правильний. Що стосується його використання для цілей оподаткування, то таке питання коректніше поставити організації, яка приймає рішення з цього питання. Цією нормою можна користуватися за відсутності іншої, ринок же має якось жити...

    — Які стимулюючі податкові заходи мають бути вжиті на ринку цінних паперів?

    — У багатьох країнах світу активно використовується широкий арсенал податкових преференцій для учасників фондового ринку. В Україні також варто уніфікувати підходи до оподаткування різних інвестиційних інструментів. Для короткострокових операцій фізичних осіб податок повинен бути фіксованим — як з доходу від депозиту, так і з операцій з цінними паперами або нерухомістю протягом року. Якщо інвестиції зроблено на термін понад рік, ставку доцільно знижувати. Якщо інвестиціям більш як три роки — повинна бути нульова ставка, тому що гроші потрапили в економіку і стали ресурсом для її розвитку.

    Несправедливо, коли різні інвестиційні інструменти — цінні папери, депозити і нерухомість — по-різному оподатковуються. Якщо людина володіє нерухомістю понад три роки й вирішила її продати, то вона не сплачуватиме податків. Такої преференції для власників цінних паперів немає. Депозити дають гарантований дохід до 25%, але доходи не оподатковуються, що, на жаль, не стимулює українців вкладати гроші в економіку через інструменти фондового ринку. Але ми віримо у позитивні зміни найближчим часом та виконання ринком цінних паперів своєї основної мети — залучення та перерозподілу інвестицій.

    Вікторія КОВАЛЬОВА, «Урядовий кур’єр»

    ДОСЬЄ «УК»

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Нотаріуси як спеціально визначені суб'єкти первинного фінансового моніторингу, Міністерство юстиції України

    Нотаріуси як спеціально визначені суб'єкти первинного фінансового моніторингу Міжнародний досвід боротьби з відмиванням доходів, отриманих від злочинної діяльності, свідчить, що правовою основою протистояння легалізації таких коштів, особливо за умов глобалізації, є не тільки міжнародні правові документи, але і досконале національне законодавство.

    Чи поділяться комунальники зі споживачами?

    Національна комісія з регулювання сфери комунальних послуг запропонувала нову методику розрахунку тарифів на водопостачання та водовідведення. Розробник методики, директор департаменту стратегічного ...

    Совет судей Украины удовлетворил заявление об увольнении председателя ГСА

    Совет судей Украины удовлетворил заявление председателя Государственной судебной администрации Украины Руслана Кирилюка об увольнении его с занимаемой должности по собственному желанию.

    Про внесення зміни до розпорядження Національної комісії регулювання електроенергетики України від 13.12.2007 № 165-р, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення зміни до розпорядження Національної комісії регулювання електроенергетики України від 13.12.2007 № 165-р Відповідно до Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики( 1059/2011 ), затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року № 1059, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ВИРІШИЛА:





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за заповітом При необхідності у визнанні права власності на спадкове майно за заповітом слід звертатись до юристів по спадковим справам. ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового ...

    Про визнання права власності на 1,8 частку спадкового майна Тільки в суді виноситься рішення про розділ спадкового майна або рішення про визнання прав власності на таке майно

    Про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права на спадкування Наш клієнт задоволений рішенням суду за апеляцією, яким виграно справу про зміну черговості спадкування та визнання права ...


    Консультации по наследству:
    Якщо залишилася квартира після смерті

    Доброго дня, шановні консультанти з юридичних питань! Звертаюся до Вас за порадою, оскільки ви не перший раз мені допомагаєте, ...

    Вирішуємо проблеми зі спадщиною

    Поясніть, будь ласка, як проходить успадкування квартири після смерті за заповітом? У квартирі живуть мої батьки, вони там ...

    Чи можна оформити заповіт не на родича?

    Доброго дня, адвокати із питань спадщини! Мене цікавить питання про те, як скласти правильно заповіт не на родича? Мені вже ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca